וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה

נגה משל

30.7.2007 / 11:50

לא סתם רופא, אלא רופא שיניים עומד מאחורי 'ד"ר לק' שחוגג בימים אלה 20. לראשונה מאז הקמתה מחליפה הרשת לוגו ומאפשרת לכם לזכות בגלידה חינם לשנה

באמצע שנות השמונים רופא השיניים, ד"ר דני כותני, החל להשתעשע במכונת הגלידה של חינאווי ביפו בשעות בהן החנות לא הייתה פעילה. בהמשך שכר כותני את הציוד ובתמורה שילם למשפחת חינאווי 50% מהרווחים ממכירת הגלידה. בקיץ 1986 עשה צעד ורכש ציוד ראשוני ב – 1,500 דולר אבל מהר מאוד הבין שכדי להגיע לאיכויות שרצה נדרשת השקעה גדולה יותר. הוא פנה לחברו הטוב, אביב ארן, כלכלן בבנק פועלים - שממש לא חשב שההשקעה הזו הולכת להפוך לעיסוקו החדש בעשרים השנים הקרובות - ויחד השקיעו השניים 20,000 דולר והחלו את מלאכתן בחדר ביפו, בסמוך לשעון.

ב-1987 נפתחה החנות הראשונה ביפו שנקראה ד"ר לק ומכרה גלידות גם למסעדות יוקרה בתל אביב כמו 'התרווד הוורוד' של צחי בוקששתר.
כל מי שהיה אז בן טיפשעשרה באייטיז ובילה כמה ימים באילת בחופשת הקיץ זוכר בוודאי את הסניף השני באילת שנפתח לא הרבה אחרי זה. הסניף השלישי נפתח בהרצליה פיתוח וכיום מונה הרשת 20 סניפים.

כיום, טוען כותני שלכל סניף יש את המאפיינים שלו, למשל הסניפים ברעננה, שיכון דן, הרצליה וקריית אונו חזקים בטייק אווי, סניף ירושלים וגבעת שמואל הם סניפים כשרים ובסניף ביפו יש ביקוש גבוה לגלידה בטעם מלאבי. בסניפים אחרים חזקים יותר טעמי השוקולד טראפלס, טירמיסו וכמובן כל הוונילים (וניל צרפתי, וניל עם עוגיות, וניל נוגט) שהם הטעמים הנמכרים ביותר ברשת.

חזקים גם בבריאות

גלידות ובריאות זה לא דבר שהולך ביחד אבל לכותני חשוב להדגיש שגלידות השמנת מכילות 8% שומן, מה שנחשב לרמה נמוכה יחסית בשוק הגלידות, ושמאז הקמת הרשת אין שימוש בחומרים מלאכותיים ומשמרים במוצרי החברה (למעט המלאבי).

השנה, לאור הביקוש בשוק נכנסה הרשת לתחום הבריאות בצורה יותר מקיפה והשיקה גלידות דיאטטיות, תחת השם "לק קל" וגם, לאחרונה, יוגושייק, משקה ברד על בסיס יוגורט וסורבה שמכיל 2% שומן. גלידות היוגורט של הרשת מכילות 3% שומן.

במהלך 20 שנות קיומה יוצרו בד"ר לק מעל ל – 150 טעמי גלידה וסורבה שונים, כשהמוצר השני הנמכר ביותר (אחרי גלידה) ברשת הוא קרפ צרפתי.

בסתיו האחרון ערכה הרשת סדרת סקרים מהם עלה שהציבור חושב שהמוצרים איכותיים וטעימים אבל לא מבסוט ממראה הסניפים שנתפסו בעיניו כמיושנים ועממיים. כמו כן הצרכנים לא חשבו שבאמת יש דוקטור מאחורי הגלידות. בעקבות הממצאים הוחלט על תהליך מיתוג מחדש הכולל החלפת לוגו ועיצוב מחדש של כל סניפי הרשת. בפעם הראשונה מזה 20 שנה תוצג דמותו של הד"ר מפתח הגלידות ואחד ממייסדיה מתוך החלטה לחזק את הקשר בין המותג לבין ה"דוקטור" האמיתי.

הסניפים החדשים, בעיצובה של לימור רוזנר מוג'ה יאופיינו בצבעי פסטל של ירוק פיסטוק , חום ותכלת וילוו באיורים הממחישים את תהליך ייצור הגלידה. סניף יפו, סניף הדגל של הרשת, הוא הראשון שעוצב כך ועד לסוף השנה צפויים כל הסניפים להתחדש.

הסיכוי שלכם לזכות בגלידה חינם לשנה שלמה

לרגל חגיגות ה-20 תצ'פר הרשת את לקוחותיה במהלך הקיץ ועד לראש השנה במהדורות מוגבלות של טעמים שירדו מהמגוון במהלך השנים כמו למשל פרלין,תפוז סיני ווניל של פעם. בסניפים יתקיימו מסיבות יום הולדת ותתקיים תחרות לבחירת טעם הגלידה האהוב ביותר בכל הזמנים. לקוחות מאותגרים מוזמנים להמציא את הטעם האהוב עליהם כשמתוך כל הטעמים ייבחרו שניים שיוצעו למכירה ברשת. ממציאי הטעמים יזכו בגלידה חינם לשנה שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully