וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חסכו בנייר

2.8.2007 / 14:44

בחנויות "מזרח ומערב" הוצבו עמדות אינטרנט להדפסת מתכונים מאתר החנות כדי שלא תשכחו לקנות דאשי ותוכלו לפענח לבד את מהות האבקה המוזרה ליד הקופה

חנויות "מזרח ומערב" שמוכרות את כל המצרכים המוזרים מהמזרח הרחוק מנסות לעשות לכם חיים קלים בשלב השופינג ובשלב הבישול. במקום להגיע בלי רשימת הקניות (שתמיד שוכחים בבית), אתם מוזמנים לגשת לעמדת האינטרנט שהוצבה בחנות, להיכנס לאתר של החנות, לחפש מתכון שעושה לכם את זה, להדפיס ולאסוף את המוצרים שצריך מהמדפים.

אז נכון, היוזמה הזו בהחלט מקדמת צריכה מוגברת של מוצרי החנות, יותר מאשר סתם הצטיידות במתכון מהבית – אבל ת'כלס בהחלט מדובר בשירות יפה. מעכשיו במקום לנסות לקרוא סינית או לטרטר את הקופאית אתם מוזמנים לגשת למחשב לחפש את האבקה הביזארית שמצאתם ליד הקופה ולגלות עולם ומלואו של מתכונים שאפשר להפיק ממנה. כמובן שהמסודרים מביניכם, אלה שיודעים לתכנן כל ארוחה אוריינטלית טיפ-טופ, יכולים לגלוש באתר בבית ולבוא לחנות 100% מוכנים.

ואיך אפשר בלי מתכון אקזוטי:

ג'לי שקדים סיני עם פירות טרופיים

המצרכים:
1 שקית ג'לי שקדים סיני של Asian Home Gourmet
330 מ"ל (כוס וחצי) מים
1 קוקטייל פירות טרופיים של Del Monte

אופן ההכנה:
1. מוזגים את המים לסיר ומוסיפים את תכולת שקית הג'לי. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מדי פעם.
2. מוזגים לקערת הגשה ומצננים במקרר עד שהג'לי יציב. חותכים לקוביות ומפזרים סביב את הפירות. בתיאבון.

חנויות מזרח ומערב: תל-אביב - הכרמל 17, שוק הכרמל. טל': 03-5167925. ירושלים – רח' הרב שמואל ברוך 19 (לשעבר אגריפס). טל' 02-6230332. חיפה – החלוץ 1 פינת הנביאים, הדר. טל' 04-8661516.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully