וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רושם בתוך יומן מסע

נגה משל

6.8.2007 / 12:24

המריר של 'טרינידד' עם אחוזי קקאו השואפים ל-100% כמעט וגרם לפירוד משפחות אבל האריזות האלגנטיות, מהיפות והיצירתיות שנראו כאן לאחרונה, השכינו שלום בית

בסך הכל יצאתי מהבית לשעה, אבל כששבתי כבר לא היה זכר לבלוק השוקולד המריר שהכיל לא פחות מאשר 90% מוצקי קקאו. ככה זה עם חובבי מריר, הם לא מסוגלים להתאפק. השארתי מישהו כזה בבית וכששבתי כדי להתענג על עוד ביס אחד מהמריר המחריד-מדהים הזה נותרה רק קופסת קרטון מהודרת, ניילון קטן וכמה פירורים חומים שאומרים הכל.

הפשע הזה קורה בכל פעם שנוחתת עלינו חפיסת שוקולד מריר וככל שעולים מוצקי הקקאו כך אנחנו מאבדים את הרסן מהר יותר. הפעם זה קרה עם שוקולד הבוטיק של 'טרינידד' עוד שוקולטרי על רחוב אבן גבירול בתל אביב, שהפך בחצי שנה לרחוב השוקולד עם בוטיקים כמו 'ולנטינו', 'דסקלידס', 'ליאונידס ועוד.

את הפרלינים (מעל 50 סוגים) מייצרת השוקולטיירית רותי בן אליעזר במפעל שפתחה יחד עם בעלה, אמציה, בחיפה שם הם מייצרים תחת המותג שוקוטופ. 'טרינידד' הוא מותג הפרימיום שלהם וככזה הוא זכה ליחס מאוד מושקע מבחינת עיצוב מוצר ומארז. מזמן לא נתקלתי בעיצוב גרפי מוצלח כל כך שהולם את המוצר בצורה אלגנטית ומעניק לו כל כך הרבה ערך מוסף ויוקרה.

על ההצלחה הזו חתומים המעצבים ארנסטו ואסף ששאבו את ההשראה מאיורי החי והצומח שהופיעו במחברות מסע שתיעדו את האי טרינידד, כפי שנהגו לעשות פעם מגלי יבשות. קופסאות השוקולד ושקיות הנייר כמו גם הבוטיק עצמו מעוטרים באיורי ציפורים, צבים ובעלי חיים אחרים על מה שנראה כמו נייר מילימטרים או דף ממחברת ישנה.

הדימויים היפהפיים, לפחות עליי ועל מקורביי, עשו את העבודה. מבחינתי שוקולד יוקרה צריך לקחת אותי אחורה למחוזות הקמאיים והפרה-קולומביאניים של האצטקים או בני המאיה הלוגמים קקאו חם מקערות זהב בשיאו של טקס פגאני משלהב יצרים. האריזות של טרינידד אכן לקחו אותי לאקזוטיקה השוקולדית ולמסתורין של האמריקות.

להוריד שוט של שוקולד

חוץ מהשוקולד המריר שהפיל אותנו שדודים נהננו קצת פחות מהפרלינים, שבחלקם מרקם המילוי הזכיר לנו במעט את הליקרים שהיו נוזלים מהבונבוניירות של הדודות. בכל מקרה על איכות החומרים אין ויכוח ובשביל המריר שלהם היינו מקריבים זה את זה כאילו היינו עבדיו של מונטזומה עצמו.

אבל לפני שהאי טרינדד היה מקור השראה לעיצוב המוצר הוא נבחר כשם לשוקולטרי, משום שבאי הקריבי הזה גדלים 120,000 עצי קקאו שמניבים כ-100 טונות קקאו מהזן הנבחר הקרוי 'טריניטריו', שנחשב לזן הקקאו המשובח בעולם. הפרלינים של 'טרינידד' עם מילויים של צ'ילי חריף, יסמין, לימונצ'לו ועוד עשויים בין היתר גם מזן הקקאו הזה.

'טרינידד' משמש גם כבית קפה קטן שמציע בנוסף לפרלינים ולחפיסות השוקולד גם טראפלס (4 ¤ ליחידה), קפה ושוטים של שוקולד כמו שוקודארק (שוקולד מריר 70% - 6-15 ¤) או שוקולמילק (שוקולד חלב 40%) אליהם ניתן גם להוסיף אלכוהול כמו לימונצ'לו או סירופים כמו איירישים קרים ואגוזי לוז.

'טרינידד', אבן גבירול 90, תל אביב, טל': 0777850053. ניתן גם להזמין משלוח לכל הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully