וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששטוס

אם לא תצפו למשהו יוצא דופן ה'פארטי פאק' של השנאפס בטעמים יכול להיות שעשוע חביב. תזכרו רק שיש שם פחות משקה ממה שנדמה

לפני מספר ימים, בערב קיצי חם, אולצתי לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות שלי. ולא סתם לעבוד – בפניי, ובפני כמה מחבריי, עמדה משימה קשה ותובענית, טעימת שוטים של שנאפס מסדרת Party Pack. עמדנו במשימה הזו בכבוד, ואפילו נשארנו פיכחים מספיק בשביל להקליד את דעתנו על המארז הזה.

אם נאמין להודעת היח"צ שהגיעה עם החבילה, מדובר ב"להיט מדרום אפריקה". פה בארץ הוא מגיע בצורה של שוט בודד או במארז שישייה (5 שקלים לכוס שוט). ההתרשמות שלי לפני השתייה לא הייתה חיובית במיוחד – אני לא אוהב כשמנסים לעבוד עליי, וזה מה שהרגשתי כשהבנתי שכוס הפלסטיק הגדולה-יחסית של השנאפס כוללת קונוס פנימי חלול, ובכך יוצרת אשליה כי יש בה יותר משקה ממה שבאמת קיים. בחברה שמביאה את המשקה ארצה טוענים כי המטרה היא להלביש את כוס השנאפס על הפיה של בקבוק הבירה איתה מומלץ לשתות אותו, בשביל למנוע בריחת גזים. אני לא חובב גדול של ערבוב בירה עם משקאות אחרים, כך שזה לא עשה עליי רושם.

הטעימות, לעומת זאת, השאירו דווקא טעם טוב בפה. טעמנו שלושה סוגי שנאפס – תות, מלון ופסיפלורה. מכל אלה, המלון הוא המשקה עם הטעם ה"אמיתי ביותר" ואילו לתות ולפסיפלורה יש טעם וריח טוב, אבל לא בהכרח דומה לפירות המקוריים. כל המשקאות מתוקים בצורה סבירה, לא משאירים טעם רע או כימי בפה ולא גורמים לתופעות לוואי כלשהן. בסך הכל, אם בשנאפס חשקה נפשכם, והתקציב שלכם מוגבל, ה-Party Pack הוא פתרון טוב מאוד. חווית השתייה שלו גם מצדיקה את המחיר, אבל אל תצפו למשהו עילאי או יוצא דופן.

מחיר לשוט – 5 ¤, מחיר לשישייה – 30 ¤. להשיג בפיצוציות ובקיוסקים ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully