וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימאון של חג

29.8.2007 / 13:54

אייס-טי רימונים מוצלח וסדרת מיצים בשם תפוחי גן עדן הם המרעננים הסמליים על מדפי הסופר לקראת החגים

ראש השנה מציף את השוק באינסוף מוצרים בטעמי תפוח-רימון ודבש. כמה שזה נדוש וצפוי, כנראה שקונים נלהבים תמיד יש ולכן גם השנה מתעדכנים המדפים במגוון מוצרים בטעם סמלי החג כולל משקאות.

מי שמחבב את ז'אנר משקאות התה הקר בטעמים יוכל עכשיו להרוות את צמאונו באייס-טי רימונים חדש מבית ויסוצקי שמתווסף ל-6 הטעמים הקיימים (אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו-פסיפלורה, נענע, לימון, תה ירוק-תפוח).

התה הקר החדש התחבב במהרה על רוב צוות הטועמים שלנו.
אלה שחיבבו את הטעם החדש, וביניהם מי שמצהירה שהיא מתעבת תה קר אך כינתה את המיץ "מוצלח" ו"מדויק", טענו שהוא עדין ולא תוקפני ובניגוד למיצים אחרים בשוק מותיר בפה הרגשה טבעית, שלה אחראי אפקט טעם התה במשקה.

טועמת אחת טענה שיש למשקה ריח נעים בניגוד לריח התרופתי משהו של אייס טי בטעם אפרסק. עם זאת, רוב הטועמים טענו שהמשקה קצת מתוק מדי ומהילתו במעט מים משפרת מאוד את טעמו שלשמחתם נעדר ממנו אותו חספוס שמותירים אחריהם בדרך כלל גרעיני הרימון. יש מי שגם חשב שאין מה לעשות נגד המתיקות ושמדובר במשקה מתוק מדי עם טעם של קרטיב שנמס או של תרכיז.

גם פריגת קפצו על ההזדמנות להשיק משקאות בטעמי תפוח (שלא טעמנו) ומוציאים מיץ תפוחים צלול שנסחט מתפוחים טריים ואת סדרת המשקאות – "תפוחי גן עדן", שתצא במהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים ומגיעה בטעמי תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully