וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט גאוני

נגה משל

17.9.2007 / 14:18

מסננת הכיור המתקפלת היא אחד הדברים הכי שימושיים שהמטבח שלכם יכול להתאבזר בו

טייק 1

אתם מכינים פסטה, סיר שלם של 5 ליטר מים לחבילה, כמו בהוראות, ואז מגיע הרגע הגורלי של הסינון.

אין כמעט פעם אחת שהאקט הזה של שפיכת הפסטה למסננת עובר חלק. כמה שהמסננת שלכם גדולה ואיכותית לרוב מפל המים מעיף אותה מדופן הכיור, אם הצליחה להיאחז בו בכלל, או שסתם מפיל אותה על צדה ואת הפסטה מזרים לכיור. אם ניסיתם ביד אחת להחזיק את המסננת מעל הכיור ובשנייה לשפוך את תכולת הסיר רוב הסיכויים שחטפתם אדים חמים בפרצוץ, מים רותחים על היד ולכו תמצאו עכשיו את הפסטה שלכם.

טייק 2

חזרתם מהשוק עמוסים באשכולות ענבים, דובדבנים, עגבניות ושאר פירות וירקות. אתם שוטפים אותם תחת מים זורמים. הענבים תמיד בורחים ויוצאים למשחה בכיור אם יתר הפירות ששטפתם. במילים אחרות: גם אם השתמשתם במסננת בדרך כלל כמה שהיא גדולה היא קטנה מדי.

כיור זה לא שטאנץ

מה לעשות, הכיורים שלנו זה לא שטאנץ קבוע והמסננות האלה אף פעם לא יושבות טוב על פינת הכיור והן אף פעם לא נוחות או חזקות מספיק. לכן, התואר גאוני למרות היומרה, הולם מאוד את מסננת הכיור "מתקפלא". היא גם ממש גדולה (אבל השילוב בין פלסטיק קשיח וחומר גמיש מאפשרים לקפל אותה ולהקטין את נפחה בשליש – כלומר היא לא תתפוס לכם את כל הארון) ויש לה בשני הצדדים זרועות פלסטיק מתכווננות כך שתוכל להישען בבטחה על כל כיור ביתי.

למסננת המתקפלת יש גם אחיות מתקפלות בדמות מסננת יד עגולה וקערה לערבוב בלילות שונות או קצפות המצוידת בפיה למזיגה. גם שימושי אבל לא גאוני כמו מסננת הכיור.

[קערות ומסננות מסדרת מתקפלא מבית 'פרוגרסיב'. מחירים:
קערה גדולה 110ש"ח, מסננת קטנה- 76 ש"ח, מסננת כיור - 148 ש"ח. להשיג בחנויות הכלים המובחרות]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully