וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטובר השיכור

14.10.2007 / 12:31

מסעדות יוצאות במחווה לחגיגת הבירה הגרמנית OktoberFest ומציעות בירות בלגיות וישראליות בבקבוקי ענק, בירות ממבשלות גרמניות והכל לצד הרבה בשר

פסטיבל הבירה הבאוורי, OktoberFest, שננעל לפני כמה ימים במינכן ומתקיים מאז 1810, אמנם מתרחש בספטמבר ורק זולג לאוקטובר, אבל פה בארץ יוצאים במחווה לו בהתאם למועד ההיסטורי המקורי. כמה מסעדות רוכבות על הקצף ומגישות לצד בשרים, נקניקיות, כרוב כבוש ומנות נוספות שהולמות את המעמד בירות מיוחדות או סתם דיל בסגנון 1+1.

**
ב"פורטרהאוס" (מסעדת הבשרים שבצומת בני דרור) מציעים בין ה-20-30 באוקטובר בירות גרמניות מהחבית עם ארוחת בשרים ב-80 ¤ (לא כולל הבירה). לפתיח יציעו שם, למשל, פלטה של לחם "פומפרניקל" ופרצל'ס, מלפפונים חמוצים, חמאה, חרדל וסטייק טרטר, ולהמשך פלטת בשרים ונקניקים שכוללת בין השאר טלה בדבש, קינמון ופיסטוקים ונקניקיות עגל חלב עם ערער ומרווה. יהיו גם כרוב מוחמץ עם קוביות אווז ותפוח אדמה.

**
במסעדת הבשרים NG בנוה צדק מציינים את הפסטיבל עד סוף אוקטובר בבירות בוטיק ישראליות ובבירות בלגיות המוגשות בבקבוק גדול של 750 מ"ל. הבירות נבחרו במיוחד כדי שיתאימו לנתחי הבשר המוגשים במסעדה.
הנציגות הישראלית כוללת את בירה 'כנען' הירושלמית (38 ¤ לבקבוק של 750 מ"ל) שמומלצת ללגימה עם גלילות הרוסטביף במילוי קציפת חזרת (42 ¤) ובירות נוספות כמו 'דאנסינג קאמל' , ו'מלכה'. בין הבירות הבלגיות: Sanbernardus La (78 ¤), Chouffe, Chimay (95 ¤)

**
ב'מיט בול' בראשון לציון, מכריזים על חגיגת בירה ממחר (15 באוטובר) ועד סוף החודש. הפורמט הראשל"צי מעודד בליסת בשר - על כל הזמנת המבורגר 500 גרם וחצי ליטר בירה מהחבית תקבלו עוד חצי בירה על חשבון הבית (מחיר הדיל 76 ¤)

"פורטרהאוס", דרך בני דרור 4 אזה"ת תל מונד

NG בר & בשר אחד העם 6, נווה צדק

"מיט-בול", רח' משה בקר 11 – א.ת ישן, ראשון לציון


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully