וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת הפרברים

איתי להט

16.10.2007 / 12:00

אחרי שהאסיאתית המהירה 'Same Same' נחתה בת"א הגיע תורה של Yamisan. הבעלים מציע גאולה מהג'יפה של קינג ג'ורג' ומבטיח חומרי גלם יפניים בלי ערבובים

רשת מסעדות האוכל המהיר Yamisan, מגיעה מהפרברים לתל אביב בדומה לרשת 'Same Same' שעשתה צעד דומה ופתחה לא מכבר סניף ברחוב הרצל אחרי סניפים בשרון. Yamisan מתמחה בהגשה מהירה של סושי ונודלס ופותחת בקינג ג'ורג' את הסניף הראשון מתוך שלושה מתוכננים בתל אביב, היכן שפעל הבר "פרט'לה". במקום יוגשו סושי בקומבינציות שונות, סלטים ומגוון אטריות נוסח המזרח הרחוק.

הבעלים הטרי של הסניף התל אביבי, ניר מעתוק (31), מבטיח תחרות קשה לסושיות בעיר: "אנחנו אכן רשת של אוכל מהיר אסייאתי, אבל אנחנו מאוד משקיעים בחומרי גלם איכותיים. הדגים יוגשו טריים ובמקום להשתמש בחומץ אורז ישראלי נשתמש בזה היפני. הוא אמנם עולה יותר, אבל הוא גם טעים יותר".

מעתוק בגילו הצעיר הוא כבר מיני אימפריה בתחום האוכל. הוא חי את עולם הקולינריה הישראלי מאז שהוא בן 18 וכיום מחזיק במסעדה ('אדיסון' ברעננה), בית קפה ('קופי אין' גם כן ברעננה) וגם בזיכיון לסניפים התל אביבים של הרשת. רשת Yamisan הוקמה לפני שנתיים בפתח תקוה וכיום יש לה גם סניף בכפר סבא. יועצי הקולינריה אלון יפת ושחר ברנע, שהגו את הקונספטים המצליחים של מקומות כמו 'בנדיקט', 'סבסטיאן', 'קפה נואר' חתומים על הליווי והייעוץ.

הסניף בקינג ג'ורג', שייפתח להרצה בערב רביעי הקרוב (17/10), יציע למשל קומבינציות סושי של 16 יחידות המורכבת למשל, מרול מאקי דג בתוספת רול ספיישל טמפורה, ב-39 ¤ (טווח המחירים מגיע עד 59 ¤). עיצוב הסניף התל אביבי זהה לאחיו בפריפריה, אבל מתהדר בצילום ענק של נלי שפר. מעתוק מקווה ש:"הקו הנקי בו מעוצב הסניף ימשוך את הסועדים פנימה מתוך הג'יפה של קינג ג'ורג'".

מובטח גם הרבה אלכוהול ללילות תוססים: "אנחנו לא בר", מודיע מעתוק, "אבל נחזיק מלאי בסיסי של וויסקי, וודקה ויינות לבנים ואדומים, בכדי לעזור לבליינים לעכל את הסושי".

Yamisan, קינג ג'ורג' 30, תל אביב. 077-5305401. בזמן הרצה: 17:00 עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully