וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייר אפייה - הדור הבא

כרמלה ברק

16.10.2007 / 17:02

הם יקרים, אבל דפי הטפלון לאפייה יחסכו ניסיונות פאתטיים של חילוץ מאפים מתבניות וכאב ראש של קרצוף

מכירים את הסיטואציה שלרגל אירוח כפוי או בולמוס מוזר, אתם מחליטים לצאת למבצע אפייה נועז? מלבד חדוות היצירה שלפני והשיכרון המענג של הריחות שאופפים את הבית אחרי, אי אפשר להתעלם מ-3 סיטואציות מרגיזות בכל התהליך הזה: החיפוש אחר בדלים עתיקים של מרגרינה או חמאה לשימון התבניות, הניסיונות הפאטתיים בתום האפייה לחלץ את המאפים הנהדרים שלכם במינימום נזקים; וכמובן עבודת קרצוף התבניות שממתינה בסוף אחרי כל הכיף.

דפי הטפלון החדשים מבית NOSTIK מבקשים לעשות לכם את החיים קלים יותר. הם מיועדים לתבנית עגולה בקוטר 24/26 או לתבנית אינגליש קייק סטנדרטית. היופי בדפים הוא שמובטח שהם ניתנים לשימוש חוזר עד ליותר מ-1000 אפיות בחום של עד 260 מעלות. הדפים חוסכים את עניין שימון התבנית, מונעים לכלוך מיותר ומקלים על שליפה מהירה של העוגה/מאפה מהתבנית. הם גם נשטפים בקלות אפילו במדיח הכלים.

אז נכון שלאותה מטרה יש לנו גם דפי אפייה, אבל יתרונם של דפי הטפלון הוא שהם באים בדיוק במידות הסטנדרטיות של התבניות וגזורים בשוליים כך שהם מתלבשים על התבנית בדיוק-בדיוק בלי התעסקות מיותרת עם מספריים וקיפולים. אלא מה? בתבנית העגולה היתרון מתגלה כחיסרון - לפחות בשני מאפים שאני ניסיתי (עוגת תפוחים ופשטידת בטטה) הבלילה זלגה לה מבעד הדפנות הגזורות אל שולי התבנית ולכלכה אותה, כך שבכל זאת מצאתי עצמי מקרצפת.

ובכל זאת, אולי היתרון החשוב ביותר של המוצרים האלה הוא רב פעמיותם וזו יכולה להיות תרומתנו הצנועה לאיכות הסביבה. אמרנו צנועה? לא בדיוק, המחיר די גבוה: 65.40 ¤ לדף טפלון לתבנית עגולה ו-59.20 לתבנית אינגליש קייק. החברה גם מציעה דפי טפלון לטיגון אותם לא ניסיתי.

[להשיג ברשת 'לגעת באוכל' רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), א.ת רעננה, רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully