וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמינים פיצוח

17.10.2007 / 13:32

בסתיו עולים מן הים סרטנים כחולים וגם המולים זוכים לפסטיבל קדרות שנתי

מסעדת 'קום איל פו' בנמל ת"א מציעה עד 10 בנובמבר תפריט סרטנים ויין של השפית הדסה וולף. וולף הרכיבה תפריט סתיו עם חמש מנות סרטנים כחולים:

מרק סרטנים מוקצף עם קוקי סאן ז'אק (44 ¤), ברוסקטה עם בשר סרטנים, קישואים ועגבניות צלויות (44 ¤), פילו סרטנים עם מנגולד, קשקבל ואורגנו על קולורבי בגריל ושמנת חמוצה (48 ¤), סרטנים אפויים בתנור עם רוטב חמאת עגבניות ואנדיב צלוי (74 ¤), ריזוטו שרימפס בציר סרטנים, עגבניות ופטרוזיליה (72 ¤). כל מנה מוצעת עם כוס יין שהותאמה לה במיוחד (למשל שרי יבש עם מרק הסרטנים או שרדונה רקאנטי עם פילו סרטנים)

Comme il faut, בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א, טל': 03-5449211

ב'פורלין', בניצוחו של אמיר מרקוביץ, זו תהיה השנה ה-11 שחוגגים במסעדה סתיו עם מולים. בהתאם למסורת הפסטיבל מתחילים עם מנה ראשונה, בוחרים קדרת מולים עם רוטב משתנה לעיקרית ומשלימים את החווייה עם צ'יפס ובירה צוננת. רטבי הקדרות כמו פרובנסיאל, מרינייר, קרם שום או רוטב כרישה ופסטיס מאפיינים אזורים שונים בצרפת ואתם מחליטים לאן נוסעים.

בין הראשונות לבחירה: מרק דגים עם שרימפס ומולים; מולים פופאי מוקרמים בגבינת קשקבל וממולאים בתרד ובייקון; מולים מוקפצים בחמאת שום שמיר ושבבי גבינת פרמז'ן;

תפריט הפסטיבל יוגש במהלך חודש נובמבר (1-24 בנובמבר), בכל שעות היום תמורת 105 ¤.

'פורלין', פרישמן 10 תל אביב, טל' 03-5222664

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully