וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה בעקרונות

לרה רוטר

4.11.2007 / 8:53

מה קורה כשטבעוני אדוק מגלה רגע לפני פתיחת המסעדה החדשה שלו, ששותפו לא מתכוון להימנע משומן מן החי

לפני מספר שבועות הודיע בחגיגיות אריה רווה, הבעלים של מסעדת 'בודהה בורגרס שנסגרה בדיזינגוף, על פתיחת סניף חדש ברחוב נחלת בנימין. מסעדת הבודהה בורגרס שהציעה קציצת המבורגר על בסיס נבטי עדשים המוגשת בלחמנייה מקמח מלא עם תוספות ורטבים, היוותה אלטרנטיבה טבעונית, בריאה וטעימה וההודעה שימחה את כל מי שנגמלו מג'אנק ופנו לחיים חדשים עם עור פנים נאה יותר.

ברם אולם, משיחה עם אריה רווה ושותפו החדש שמוליק מרקוביץ' השניים מתברר שתוך כדי שיפוץ החלל ברחוב נחלת בנימין, חשף מרקוביץ' בפני רווה, שהוא לא מאמין בטבעונות ויותר מכך שטבעונות בעיניו היא אינה אורח חיים בריא. רווה, מבחינתו, כמאמין גדול בתזונה זו, לא היה מוכן לשמוע על החדרת שומן מן החי לתפריט שלו, וכך הסתיימה השותפות.

השניים החליטו להיפרד ולפתוח מקומות חדשים. רווה ימשיך עם 'בודהה בורגרס' באותה המתכונת - אוכל טבעוני שאינו כולל פרודקטים המכילים שומן מן החי ומרקוביץ' מייעד את המקום בנחלת בנימין להיות קפה-מסעדה שיתבסס על אוכל אורגני.

קטניות על טוסטוס

עד סוף החודש מתעתדים להיפתח שני סניפים של 'בודהה בורגרס': הראשון, ברחוב אבן גבירול, יכיל 25 מקומות ישיבה ויפעל כל יום משעות הצהריים ועד אחרון הלקוחות. בשני, ברחוב יהודה הלוי, יהיו 40 מקומות ישיבה וממנו גם יתבצעו משלוחים לרחבי העיר.

על המקום האורגני המתרקם בנחלת בנימין לא נמסרו בינתיים פרטים חדשים.

"בודהה בורגרס (בקרוב): רח' אבן גבירול 86, ת"א, יהודה הלוי 21, ת"א (גם משלוחים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully