וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטי פורוורד

לרה רוטר

11.11.2007 / 12:46

הבעלים החדשים של ביסטרו 'בטי פורד' מבססים תפריט חדש וביתי של ממולאים, צלי וגולאש. את הבליינים הם רוצים למשוך עם אופציית צ'ייסר על כל ההיצע האלכוהולי

אם נהגתם להגיע ל'בטי פורד' כדי לאכול פירות ים או בשר לבן, תצטרכו לחפש עכשיו מקום אחר. האחים זיו ואוהד בן צבי, הבעלים החדשים של הביסטרו בר ברחוב נחלת בינמין בתל אביב, שהחליפו את איריס דנינו וחגית קוטן שניהלו אותו משך 7 שנים, החליטו עם כניסתם למקום להוציא את המרכיבים האלו מהתפריט.

זיו בן צבי, 15 שנה בתחום המזון, בוגר תדמור וה- F.C.I בניו יורק משמש כשף החדש של בטי. בעברו עבד בן צבי כשף פרטי בהאמפטונס ובניו יורק, פתח את מסעדת "אמה", בבית רובינשטיין שמחבל מתאבד נתפוצץ על דלתה, ניהל את המטבח של רשת 'אספרסו בר וליהטט גם על המחבתות ב"שדרה 34". אוהד בן צבי, אחיו, מגיע מתחום המסעדנות וההפקות ואחראי על כל מה שקורה מחוץ למטבח: הבר, המלצרים והעיצוב. זיו מספר שהלקוחות של הצהריים הם אלה שגרמו להחלטה להוציא את המרכיבים הבלתי כשרים מהתפריט: "התברר לנו שרבים מבין סועדי הצהריים, אנשי עסקים ממשרדים בסביבה, שומרי כשרות. החלטנו להקל עליהם את הבחירה ולהפוך את 'בטי פורד' לאופציה מועדפת." זיו מוסיף על כך ש"פירות הים המוצעים בשוק הישראלי הם בדרך כלל חומר גלם שמגיע קפוא ומכיוון ש'בטי פורד' מוגדרת כביסטרו - היינו, כמקום קז'ואל שמגיש אוכל מקומי במחירים נוחים ועובד עם מצרכי שוק טריים - לא מצאנו לנכון להשאיר את מנות פירות הים בתפריט".

תפריט שיתחלף כל יום

ביסטרו בהגדרתו (ובשונה ממה שאומץ בארץ) הוא מסעדת פועלים צרפתית. האחים בן צבי לקחו את 'בטי פורד' וקירבו אותה, ככל האפשר, כך שתתאים להגדרה זו. הם מבטיחים שהתפריט החדש ירוענן באופן יומיומי ויכלול מנות מוגדלות המזכירות את האוכל של אמא. ממולאים על מצע אורז, לזניה, קציצות, צלי בקר ועוף בגריל - הן כמה מן המנות שמתוכננות לככב בתפריט המתחלף. לצדן, יוצעו מנות קבועות מהספצייליטה של זיו: תבשיל קדרה כפרי של גולאש ביין אדום, ציר בקר וירקות על מצע אורז, כבד עוף מוקפץ עם יין אדום פירה ובצל מטוגן, רוסטביף סינטה המוגש עם פירה וגרייבי (רוטב בשר) וקבב כבש עם אורז מאודה וטחינה ירוקה אורגנית.

הבר של 'בטי פורד', יציע אלכוהול מוזל. בצהריים יינתנו 15% הנחה על תפריט המשקאות ובערב כל האלכוהול, כולל משקאות פרימיום כמו שיבאס, וסינגל מאלטים, יוצעו גם באופציה של צ'ייסר כדי להקל על הקיבה ועל הכיס. מה שכן, נציין, שאת האלכוהול שלכם תאלצו ללגום ללא ליווי הסיגריה כי גם בבטי פורד אסור מעתה לעשן.

מחירן של הארוחות העסקיות בצהריים נע בין 42-46 ¤ וכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית ובערב טווח מחירי המנות העיקריות נע מ-40 ¤ לכנפי עוף ברוטב אסיאתי חריף מתוק ועד 79 ¤ לסטייק אנטריקוט 250 גר' עם בצלי שאלוט מזוגגים ורוטב יין אדום וצ'יפס.

'בטי פורד', נחלת בנימין 48, ת"א. טל': 03-5100650.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully