וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקו במגרש הביתי והפסידו

27.11.2007 / 14:52

שפים ירושלמים התחרו אתמול נגד שפים תל אביביים במסגרת אירועי חמשושלים על 'הארוחה של הארבעים'. התל אביביים לקחו את הגביע

במסגרת אירועי התרבות "חמשושלים" התקיימה אתמול במלון ענבל בעיר הבירה תחרות בין שפים תל אביביים לשפים ירושלמים במסגרת 40 שנה לאיחוד העיר. כל קבוצת שפים הכינה במסגרת התחרות ארוחת 4 מנות (ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח).

בקבוצה התל אביבית התחרו שף שאול בן אדרת ממסעדת 'קימל', שף אנטוניו מנסה ממסעדת 'אלי אולי', שפית הדסה וולף מ'קום איל פה' ושף מאיר אדוני מ'כתית'.
הקבוצה הירושלמית כללה את השף איציק מזרחי- שף מלון ענבל ומסעדת 'סופיה', שף מרכוס גרשקוביץ- מסעדת 'קנלה', מוטי זגרון ממסעדת 'לה קורוסה', שף גיא בן שמחון ממסעדת 'לה-גוטה' ושפית דפנה ברוך ממסעדת 'פיתויים'.

השופטים: חיים כהן, שרית וינו-אלעד ופיליס גלזר, הכריעו בסופו של דבר לטובת הארוחה שהרכיב הצוות התל אביבי שהובילה ב-15 נקודות על זו של הירושלמים.

את הארוחה הזוכה הרכיבה מנה ראשונה של נתחי לוקוס, סלט חומוס ספרדי, תמרים, צימוקים, ירקות שורש, קרם חצילים שרופים, פטריות כמהין, שמן זית וזעתר; ביניים של פילה אנטיאס על עדשים ירוקים אורגניים, ארטישוק, סלק צלוי וזעתר; עיקרית של קדירת חורף ירושלמית שכללה אוסובוקו טלה, בשר לחי, לשון על חיטה מבושלת בקינמון עם ממולאים של ארטישוק, בצל אדום, לפת, ממולאים בבשר טלה, צנובר ועשבי תיבול. את הקינוח הרכיבו שלושה יינות, שלושה פירות ושלושה תבלינים הוא אמנם הפסיד ליצירה הירושלמית בגזרה (בצק שומשום במילוי קרם חלבה עם גלידת תאנים ופיסטוק) אבל זה לא הספיק כדי לצמצם את הפער .

הסעודה הזוכה, תוגש לנשיא המדינה ביום חמישי הקרוב, כ"ט בנובמבר, 29 לחודש 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully