וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוני ילדים עם ערן

9.12.2007 / 11:19

ירקות? לא! אורז? לא! ויש אפילו ילדים שמסרבים לשניצל. ערן ירוחם מציע רעיונות שילדים יאהבו כולל לביבות ירקות לחנוכה

לביבות ירקות

מעבירים בפומפייה, בחלק הגס :2 גזרים, 2 קישואים, 2 תפו"א, 1 בצל לבן בינוני. ממליחים תוך כדי ערבוב ומשהים 20 דקות. בזמן הזה קוצצים פטרוזיליה, וטורפים 3 ביצים. מסננים, וסוחטים היטב את תערובת הירקות. מוסיפים פטרוזיליה וביצים. מערבבים. מוסיפים פירורי לחם. משהים 5 דקות. צרים קציצות שטוחות, מטגנים 3-4 דקות מכל צד, ומעבירים לתבנית עם נייר סופג.

שניצל קפטן קראנץ'

במקום פירורי הלחם - דגני בוקר, עדיף לא מאוד מתוקים וכאלה שמבוססים על בוטנים. במקרה הזה השתמשנו בקפטן קראנץ'. איך עושים שניצלים כולם יודעים אז בעצם העניין פה הוא רק החלפת הציפוי למשהו שילדים מתחברים אליו.

עוף בקולה

צריך: שוקיות עוף כמספר הילדים +1 (תמיד יש מישהו שרוצה עוד)
כוס קוקה קולה, נוזלים (מים עם כף אבקת מרק בצל או ציר עוף) לכיסוי עד חצי גובה השוקיות. מטגנים את שוקיות העוף במחבת עם כף-שתיים של שמן, עד לקבלת גוון זהוב ויפה. מעבירים לתבנית. מוסיפים נוזלים ומכסים בנייר כסף. מעבירים לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, לחצי שעה, מסירים הנייר וממשיכים לצלות עוד 20 דקות לקבלת גוון שחום יפה.

צלחות אורז מקושטות בירקות

גם אם אתם לא יודעים לצייר מי יודע מה זה לא נורא. גם הילדים שלכם לא אמנים גדולים אבל קצת משחקים של אורז לבן מבושל וירקות מוקפצים (בצל סגול, גזר, קישואים ופלפלים), ששומרים על הערכים התזונתיים שלהם ויש לכם שמש, סירות, פרצופים, פרפרים ואולי הילד יסכים לאכול איזה רבע מפרש או קרן שמש צהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully