וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו הייתי רוטשילד - בית הקפה

תיגל נשיא

5.1.2008 / 0:34

הרשת המתהווה רוטשילד (לשעבר ברוטשילד) פותחת סניף בשדרות יהודית ומבטיחה להמשיך להשתלט על העיר

כדי לספק עוד הוכחה לכך ששכונת מונטיפיורי הולכת ומתפתחת, נפתח לאחרונה סניף נוסף של רוטשילד על שדרות יהודית. הרשת, שנקראה בעבר ברוטשילד על שום מיקום סניפה הראשון -אותו קיוסק מוכר ואהוב על השדרות המפורסמות- עברה לאחרונה מיתוג (וכן קיפוד ראש) ומעתה שמה בישראל פשוט "רוטשילד".

ואכן, הסיבה להשמטת הבי"ת היא מתבקשת למדי , הרי רק אחד מארבעת הסניפים אכן עומד על רוטשילד.
מאחר וגם ארבעת סניפים אלה הם על פי הבעלים, גיל ניסים, רק ההתחלה (למעשה, כבר עכשיו נערכים חיפושים אחר חלל בבן יהודה), אפשר להבין מדוע הבי"ת הפכה מיותרת. "אנחנו נקראים כעת רוטשילד coffee spot, מסביר ניסים את המיתוג, "כי אנחנו רוצים להיות סוג של נקודות קפה הפזורות בכל העיר, כאלה שלא חייבים להתעכב בהן אלא פשוט להיכנס, להזמין ולהמשיך". גם איבוד אופיו של המקום על ידי ריבוי סניפים לא מפחיד את ניסים: "פילוסופית החיים שלי היא חיים שווה פשטות, ואותה אני גם מיישם במקומות שלי. לכן גם הלוגו שלנו, שמתבסס על האות R, הוא כזה".

הבחירה דווקא בשדרות יהודית כמיקום לסניף החדש נראית לניסים מובנת מאליה. "הרחוב הזה מזכיר לי את שדרות רוטשילד בזמן שפתחנו את הסניף שם, לפני 11 שנה. אז לא היו שם הבלגן והאטרף שיש היום. בכלל, אנחנו אוהבים למצוא אזורים שהם 'עוד מעט יקרו'. נראה לי שעוד שנה יהיה פה טירוף. נוהרים לכאן הרבה צעירים ומדברים על פינוי המוסכים לטובת מגורים ולופטים לאמנים".
ואיך קרה שלא פתחתם על השדרה עצמה, אלא דווקא על פינת הרחוב?
"עכשיו אנחנו מכוונים יותר לקונספט של פינות רחוב, כי יש יותר מרחב ולכן גם יותר יתרונות , כמו למשל אפיית הלחמים במקום או סחיטת מיצים טבעיים".

גם התפריט בסניף זה יהיה זהה לשאר הסניפים, כשהוא כולל מגוון של סלטים וסנדוויצ'ים במחירים נוחים. כך, למשל, יעלה סלט עוף עם ירקות, אבוקדו, פלפל קלוי וממרח זיתים 30 שקל, ובגט הטחינביף המפורסם (הכולל רצועות רוסטביף חם וטחינה) יעלה 28 שקל.

רוטשילד. שדרות יהודית 11. טל' 5614775.
כרגע פתוח: א'-ה' 7:00-17:00, ו' 7:00-16:00, אך עד סוף החורף מבטיח ניסים שהמקום יהיה פתוח עד חצות במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully