וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורגר תוצרת נצרת

רוני מולה

3.1.2008 / 0:01

דוחול ספאדי מדיאנא חובר לרשת אגאדיר ויחד הם מוציאים המבורגר חדש ועסיסי המשלב בשר בקר וטלה

מסעדת אגאדיר נפתחה אי שם לפני עשור כבר קטן בנחלת בנימין, כשהמבורגריות בתל אביב עוד לא צצו כפטריות שאחרי הגשם. באותו הזמן בנצרת, מסעדת "דיאנא" כבר היתה מבוססת היטב, אבל ידועה לקומץ לא רב של אנשים.

במשך שנים שמרה "אגאדיר" על תפריט קבוע ללא שינויים רבים, אך בעקבות ריבוי המסעדות המתמחות ומתחרות והמבחר הרב של סוגי ההמבורגרים שרק הולך וגדל, החליטו במסעדה להוסיף מנה חדשה שתתווסף למנות הקבועות. אז קבלו את המחמם הרישמי של החורף: המבורגר דיאנא מנה בשיתוף דוחול ספאדי ממסעדת דיאנא בנצרת. מדובר בהמבורגר עסיסי במשקל 250 גר' העשוי תערובת מתובלת של בשר בקר (שפונדרה) וחזה טלה המוגש בתוספת איולי חריף ופרוסות לימון ים תיכוני כבוש.

ספאדי ואיתן טרבלוס, הבעלים של "אגאדיר" כבר שיתפו פעולה בעבר במסיבות וערבים מיוחדים של אגאדיר, אך השיא מגיע עכשיו. טרבלוס עוד מבטיח כי זה לא הסוף והתכנון הוא להוציא המבורגר חדש בכל שנה בנוסף לגרסה המסורתית הקיימת.

דוחול נהנה משיתוף הפעולה עם טרבלוס ומספר כי כמו באגאדיר, גם בדיאנא רוב המנות קבועות ורק עונות השנה משנות לעיתים את עשבי התיבול, כך שהוא מברך את המהלך של "אגאדיר" לשילוב של ההמבורגר החדש והמצוין לטענתו. את החיבור להמבורגר עם לימון כבוש ואיולי חריף שמגיעים מקצוות שונים של הסקאלה הוא מסביר בפשטות: "העולם קטן והטעמים כל כך שונים וכשמנסים קצוות שונים, הם מתחברים". דוחול מבטיח שההמבורגר “דיאנא" יגיע בווריאציה זו או אחרת למסעדה החדשה שהוא עומד לפתוח בעוד כחודשיים בנצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully