וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהר של בשר

תיגל נשיא

12.1.2008 / 1:04

אחרי 11 שנה בדיקסי וניסיון במטבחי מנהטן פותח השף עמיר אילן את "הדסון", שמציעה מנות קלאסיות בפרשנות חדשנית

עמיר אילן, מי שהיה השף של הדיקסי למעלה מעשור, שימש בשנים האחרונות יועץ קולינרי למסעדות (ובהן גם מאיה טאקו בר באבן גבירול) ושף של BE המסעדות של רשת חדרי הכושר הולמס פלייס. במשך הזמן הזה הוא גם בישל בשקט את היוזמה הפרטית שלו, Hudson, מסעדה שנפתחה לאחרונה על חורבות סנטה פה ברמת החי"ל.

אילן, שלמד בבית הספר לבישול CIA במנהטן והתמחה בכמה מסעדות בתפוח הגדול, הביא למקום החדש את השפעותיו של המטבח האמריקאי בשילוב קורטוב של צרפתיות. התוצאה היא מנות קלאסיות ומוכרות, המקבלות פרשנות חדשנית. כך, למשל, תמצאו בתפריט מנות כמו פטה כבד עוף, מצופה בעלי תפוחי אדמה פריכים (37 שקל), קלמרי במילוי גבינות צאן, רוטב שעועית שחורה וסלסה עגבניות (42 שקל) וספריבס שנצלים עשר שעות עם תבלינים וברביקיו, בלוויי אורז קוקוס מבושם (79 שקל).

ב- Hudson גם מעשנים בשרים, שמוצגים בתפריט מיוחד המשתנה מדי יום, בהתאם לבשרים שהגיעו לדרגת היישון המתאימה. בתפריט זה תמצאו מנות כמו Hotel the Paris סטייק סינטה הצלוי במחבת במשך דקה, כך שצדו האחד פריך וצדו האחר נותר נא (85 שקל), או סטייק טי-בון 600 גרם (112 שקל). כרגע התפריט בהרצה, אז מלבד שינויים שעוד עשויים להיות בו (וארוחות בוקר אמריקאיות שיופיעו בקרוב), יש גם 20 אחוז הנחה.

Hudson. הברזל 27, רמת החי"ל. טל' 6444733 - 03
פתוח: כל השבוע 12:00- 24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully