וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז-טוקיו

תיגל נשיא

15.1.2008 / 15:46

יוני סיידה (עולה ותיק מצרפת) וורן לוי (עולה חדש מצרפת) פותחים סניף תל אביבי ראשון לסושייה Susie daely

אם לרגע חשבתם שהשלכותיה של העלייה הצרפתית מסתכמות בעליית שכר הדירות, הרי ששוב טעיתם. גם תעשיית המזון בעיר מתחזקת באדיבות בשלני ארץ המגף, ועוד עם מזון שלאו דווקא עולה בנשימה אחת עם רגלי צפרדעים. יוני סיידה (שמעיד על עצמו, במבטא צרפתי, כעל עולה ותיק יחסית) וורן לוי (שמעיד על עצמו, במבטא צרפתי כבד, כעולה חדש) פותחים השבוע ("טפו, טפו, טפו") את הסושייה Susie daely ביהודה המכבי.
מסתבר שהקשר ביניהם לבין המאכל היפני התחיל כבר בצרפת, שם החזיקו בבעלותם סושייה בעיר האורות והאייפל. בארץ הם פתחו כבר לפני שנה שני סניפים של Susie daely - האחד בנתניה והשני ברמת פולג. עתה בחרו להתמקם דווקא ביהודה המכבי שבתל אביב, משום שעל פי סיידה "זה רחוב שמזכיר את פריז, עם כל בתי הקפה שבו". כמה רומנטי.
כמו שאר הסניפים, גם הפעם מדובר במקום קטן יחסית (שמונה שולחנות בחוץ ועוד שישה בפנים) שיאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה סושי כשר וזול. מלבד המנות המתבקשות, כמו מאקי סלמון ואבוקדו (20 שקל לשש יחידות), מציעים השניים גם נודלס עם עוף, סלמון או בקר (30 שקל) ומנות הייחודיות למקום, למשל אורז טרטר (30 שקל) -אורז סושי עם רוטב הבית הסודי, שמעליו ניתן לשים את התוספות שבדרך כלל מגיעות מגולגלות בתוך הסושי, כגון סלמון, עוף טמפורה, או טונה.
על השאלה איך הם מסתדרים עם עולם המסעדנות הישראלי לעומת זה של פריז, מיהרו השניים לענות: "אנחנו אוהבים את ישראל. אין כמו הארץ. זה הכי חשוב. תכתבי את זה". כתבתי.
Susie daely. יהודה המכבי 53. טל' 5442790. פתוח: א'-ה' 12:00-24:00, ו' 12:00 עד כניסת השבת, שבת -מצאת השבת עד 24:00.

  • עוד באותו נושא:
  • סושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully