וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוף צועק והשיירה עוברת

קליה מור

2.2.2008 / 1:16

את ההזמנה מבורגוס בורגר אפשר לתאר בפשטות: לא נורא, אבל בטח שלא להיט

תאמינו לי, אי אפשר לסמוך על אף אחד. עלי דווקא אפשר, אבל זה רק עוד יותר מתסכל. בשלישי, למשל, תיכננתי לקיים ערב טורקי לתפארת. המסעדה הטורקית נבחרה בקפידה, נבחר בקפידה גם בחור טורקי אסלי, אפילו רחת לוקום הבאתי. יש כאלה שמכרו את נשמתם למלכת הקרח בעבור הקוביות הוורדרדות האלה.

אבל כרגיל, הכל השתבש. לא רק שהטורקי הבריז, גם הטורקייה הבריזה. "היום ספציפית אנחנו לא עושים משלוחים", אם לדייק. כבר הרבה פעמים שמעתי את המשפט הזה ממסעדות, ותסלחו לי, זה לא לעניין. אם אתם מחליטים לעשות משלוחים -תעשו אותם באש ובמים, בגשם ובשרב, אפילו במשך גמר "כוכב נולד". יש לי גם כמה מילים לומר על בחורים מבריזנים, אבל היום ספציפית לא בא לי.

בקיצור, יצא שהיה לי המון מה לעשות באותו יום, בכל מיני ערים רחוקות מתל אביב, ולא הספקתי לאכול. כך שכאשר הגיעו בשורות ההברזה, לא קיבלתי אותן כל כך טוב. הייתי רעבה. באמת רעבה. בזווית העין הבחנתי בהמוני הברושורים החומים-ירקרקים של בורגוס בורגר-בר, שהסתננו במשך השבוע לדירתנו התמה. "כשאני באמת רעב", הידהד במוחי קולו של הקוף, "אני מזמין בורגוס בורגר". או משהו כזה. משהו על לחמנייה שלא מלאה רק חסה ובאסה. לצערי אני מנסה לומר שהפרסום ברדיו (ובדפוס) עובד, לפחות כשהבטן ריקה ותאי המוח מנומנמים. אז הזעקתי את ידידי הטוב והנאמן יובל, ומיד אחר כך חייגתי לבורגוס.

לא להיט. בכלל

את הארוחה החלטתי לפתוח בגלילת חצילים (27 שקל),להמשיך בשני המבורגרים מדיום 220 גרם מבקר - האחד בתוספת גבינת אמנטל והשני בתוספת ביצת עין (38 שקל האחד), ומן התוספות להעמיס צ'יפס קטן (9 שקלים) ומנת טבעות בצל קטנה (11 שקל).
לקח להם הרבה זמן להגיע, להמבורגרים וחבריהם. יובל ניסה להסיח את דעתי בארגון הנסיעה המתוכננת שלנו לירושלים למחרת, אך ללא הצלחה. הוא אמר "בצלאל" ואני שמעתי "בצל מטוגן"; הוא אמר "יהיה קר" ואני שמעתי "המבורגר בקר". השיחה הפכה בלתי אפשרית. לבסוף, ובעזרת השם, הגיע השליח. השתחוויתי לו, שילחתי אותו במהירות, ויאללה אוכל.

בגלל שכאמור אפשר לסמוך עלי, התעשתתי מיד ולא נתתי לרעב הכבד לבלבל אותי. או יותר נכון שיקללתי את גודל, רוחב ועומק תחושת הרעב עם נתונים אובייקטיביים והגעתי למסקנה הבאה - המבורגר בורגוס לא להיט. בכלל. הוא לא רע במיוחד, אבל זה הדבר הכי טוב שאפשר להגיד עליו. הבשר סתמי ולא מרגש, הלחמנייה אמנם היתה נאה למראה, אך כיוון שלא הופרדה מההמבורגר, נרטבה באופן לא מחמיא. הצ'יפס וטבעות הבצל העלו זיכרונות סנפרוסט נשכחים. וכל אלה, אגב, הגיעו קרירים למדי. דווקא גלילת החצילים קיפלה בתוכה גבינת עזים טעימה והיתה מכוסה ברוטב משובח.

אט אט שב אלי צלם האנוש ועמו גם מעט התבונה שאני מאחסנת. אלוהים אדירים, הירהרתי בתימהון, הזמנתי המבורגר שרון קופמן ממליץ עליו בצעקות. לא להאמין למה שכמה טורקים מבריזנים מסוגלים לעשות.

בורגוס בורגר-בר בית אמפא, יגאל אלון 96. טל' 5638822. משלוחים: כל השבוע 12:00-24:00. דמי משלוח: 7 שקלים.

בקטנה

שירות: טוב

זמנים: כשעה

אריזה: קופסאות פלסטיק שקופות להמבורגר, קופסאות קלקר לתוספות, קטשופ, מיונז, חרדל, ברביקיו ורוטב שום מצוין

בעד: חצילים אצילים

נגד: בשר מנוכר

תמורה לכסף: בינונית

שורה תחתונה: לא להיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully