וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מזיז את הפיצה שלי?

אשר שכטר

6.2.2008 / 0:07

שירות חדש מאפשר ללקוחות דומינו'ס לעקוב אחר מצב הפיצה שהזמינו בדיוק של 40 שניות

בניסיון לחסוך ללקוחותיה את ההמתנה המתישה לשליח שיביא עמו את הפיצה שהזמינו, החליטה ענקית משלוחי הפיצה דומינו'ס לאפשר ללקוחותיה לאתר את המשולשים שהזמינו באופן מקוון, באמצעות שירות חדש הנקרא Pizza Tracker.

השירות החדש, שהושק ביום רביעי ב-3,400 סניפים של דומינו'ס פיצה בארה"ב וייושם בעולם עד ה-30 ביוני, מאפשר ללקוחות לאתר את הפיצה שהזמינו מהרגע שהיא הוזמנה ועד לרגע שבו היא עוזבת את הסניף בדרכה אליהם. לדברי הרשת, המערכת החדשה מדייקת ב-40 שניות ותאפשר ללקוחות לאתר את הזמנתם כמעט בזמן אמת.

"אנחנו מחליפים את השאלה 'האם הם שכחו את הפיצה שלי?' - במידע עדכני ומבדר", אמר כריס מקגלוטלין, סמנכ"ל הטכנולוגיה של דומינו'ס פיצה, בראיון ל-"USA טודיי". חרף טענותיהם של מבקרי המהלך, הטוענים כי אין צורך באיתור של הזמנות פיצה בזמן אמיתי, טען מקגלוטלין כי "כשאתה מבצע הזמנה אתה חווה למעשה רכבת הרים רגשית. הלקוחות תוהים: האם הם קיבלו את ההזמנה? האם מטפלים בי? מתי היא תגיע?".

בשנה שעברה קידמה דומינו'ס חידוש טכנולוגי נוסף שנועד לטענתה לשפר את שירות הלקוחות, ואיפשרה ללקוחותיה בבריטניה להזמין פיצה באמצעות הודעות SMS. גם אז, היו אלו שטענו כי הזמנה באמצעות הטלפון או האינטרנט היא מהירה בהרבה וכי מדובר בצעד מיותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully