וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו מושחת לשבת - העיקר זה הרומנטיקה

דנה מלמד

15.2.2008 / 0:06

לכבוד חג האהבה מפתיעה דנה מלמד את האהובים הקטנים שלה בלבבות שוקולד מהודרים

הקניונים שמתמלאים בלבבות אדומים, פרוות וורודות ושוקולדים, המסעדות שמציעות קוקטיילים מיוחדים ומנות סקסיות במיוחד והאופציות לשיפור הזוגיות שצצות מכל פינה לא משאירות מקום לספק – חג האהבה בפתח.

לי אישית, ה"חג" הזה גורם אי נוחות מסויימת. אולי בגלל שקצת שכחתי מה זה הדבר הזה, אהבה, זוגיות, רומנטיקה ומילים מהסוג הזה. אם להיות כנה, מידי פעם, בסתר ליבי, אני מפנטזת על פינוק קיטשי, כזה או אחר שישלח אלי במפתיע מאהוב דמיוני.

ודווקא היום, שכולם (או רובם), מפתיעים ומפנקים ומקדישים לאחד או לאחת, משהו לכבוד יום האהבה, אני מסתכלת מהצד, בזרות מוחלטת על המתיקות הזאת, ותוהה, האם זה אמיתי? ובראש אמנם מתנגן לי הפזמון של שימי תבורי: "אין לי, אין לי אהבה..." אבל על ההמשך הטראגי ("לא עוד שמש בוקר מעלי"), אני מדלגת וחושבת ששימי קצת נסחף, כי גם שאין לך אהבה, שמש הבוקר עדיין יכולה להאיר את חייך, ו"ימי ענן", יש גם לאוהבים.

אז האהבה שיש לי בחיי, אמנם אינה קשורה לקדוש ולנטיין, אבל היא לבטח, אהבה לכל החיים. כך זכו הילדים, להתעורר לכדורי שוקולד משודרגים וחגיגיים, שעוצבו לצורת לבבות ושודרגו בציפויים וקישוטים.

כמו באהבה, ההתרגשות הראשונית הייתה עצומה, כל ילד הסתער על הלב שלו, וזלל את הביסים הראשונים בשקיקה. די מהר (משהו כמו 2 דקות), ההתלהבות ירדה וכל אחד פנה לעיסוקיו. אני נותרתי עם שני ללבות נגוסים ועוד לב אחד שלם, שעדיין מחפש בית...

לבבות שוקולד מהודרים

המתכון שלפניכם הוא בעצם מתכון הכי בסיסי ופשוט לכדורי שוקולד של ילדים. כאן יצקתי את העיסה לתבניות חד פעמיות בצורת לב, ולאחר צינון במקרר, ציפיתי כל לב בשכבת שוקולד ועוד כמה קישוטים אכילים. אפשר לשחק עם התוספות ולפנק את הלבבות באגוזים, שקדים, חלבה ובכל דבר שיוצא לכם מהלב.

לעיסה:
200 גרם ביסקוויטים בטעם שוקולד
10 כפות סוכר
5 כפות קקאו
8 כפות חלב
100 גר' חמאה רכה

לציפוי שוקולד לבן:
100 גר' שוקולד לבן
50 מ"ל שמנת מתוקה

לציפוי שוקולד מריר:
100 גר' שוקולד מריר
100 מ"ל שמנת מתוקה

תוספות:
קישוטים מבצק סוכר
סוכריות צבעוניות
קוקוס

ההכנה:

1. שמים במעבד מזון את הביסקוויטים, הסוכר והקקאו ומרסקים בפולסים קצרים. נזהרים לא לטחון לאבקה אלא להשאיר גם חתיכות קטנות מהביסקוויטים.

2. מוסיפים חלב וחמאה וטוחנים עוד שניות ספורות או לשים בעזרת הידיים לקבלת עיסה אחידה.

3. יוצקים ל-3 תבניות נייר בצורת לב.

4. מצננים במקרר מספר שעות עד שהלבבות מתקשים.

5. מצפים בשוקולד: ממיסים שוקולד (לבן, מריר או חלב) עם שמנת מתוקה על בן מארי או במיקרו. מערבבים היטב ויוצקים על לב השוקולד.

6. מעטרים באחת או יותר מהאפשרויות המוצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully