וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ 2008 מתקרב

רוני מולה

19.2.2008 / 14:42

תוך התעלמות מהחורף הנוראי שבחוץ השיקה אתמול חברת שטראוס את הגלידות החדשות לקיץ

קרמיסימו, הגלידה המשפחתית עוברת שידרוג אופנתי ותגיע בקיץ הקרוב באריזות מוזהבות וחדשות. בנוסף, יוצאת "שטראוס" בסדרה חדשה של טעמים חדשים למותג הוותיק ביניהם: "אהבה ראשונה", גלידה רכה ומתקתקה בטעמי קרם וניל ותות, "נשיקות מתוקות" בטעמי קפוצ'ינו ואייריש קרים- מתוק מדי לטעמי (אם כבר קפה, שיהיה חזק ומריר) ו"מכתב אהבה" שמגיעה בטעם פקאן ושוקולד מריר עם אגוזים ובה בכל ביס מצאנו אגוז פריך לנגוס בו. לשומרים על ההיקפים: טעם חדש ומופחת שומן (%2) של שוקולד רום צימוקים ששודרג השנה במרקם רך ועדין יותר לטענת המפרסם אבל הטעם עדיין לא מספק. המרקם לא שמנתי כמו גלידת השמנת הרגילה וכל ביס משאיר אחריו את טעם הלוואי של גלידות הדיאט שקשה להיפטר ממנו.

בתחום הקינוחים האישיים, יצאו "שטראוס" בשילוב של כוס קינוח ובה שני טעמים של גלידה על עוגיית שוקולד עשירה. הכוסות מגיעות בשני שילובים מפנקים, בזכות הבראוני שבתחתית הכוס : וניל שוקולד בראוני או פקאן קפה בראוני.

פירגון לאמהות, לילדים וגם לטעמי

שטראוס ממשיכים במסורת החטיפים שעושים הסבה לחטיפי גלידה: ל"טעמי" נוסף אח קפוא - חטיף גלידת שוקולד עם שוקולד ופצפוצים במרקם קראנצ'י, במקום הטעמי הרגיל שיימס בקיץ.

גם שלגוני מגנום השתדרגו ואליהם התווספו שני טעמים חדשים: שוקולד צ'אנקס- גלידת שוקולד עם צ'אנקים של שוקולד מריר ונוגט רך בציפוי שוקולד מריר במיוחד ( % 60 מוצקי קקאו) שהולך מצוין עם מי שאוהב שוקולד מר אמיתי או שקדים ושוקולד- גלידת וניל עם שקדים מצופים שוקולד וקרמל בציפוי שוקולד חלב ושבבי אגוזים למעדיפים את הגלידה שלהם מתוקה יותר ודביקה הרבה יותר.

בגזרת הילדים: שני שלגונים חדשים שמכילים תמציות טעם וצבע טבעיות לחלוטין: לונגי-שלגון סורבה ארוך בשלושה טעמים: תות, לימון ואננס וג'ליק- שלגון בטעם תות בננה שמעליו ג'לי בננה אמיתי מצופה שוקולד.

שטראוס גם מפרגנת בונוס לאמהות. שני מארזים חדשים של גלידה שבהם כל מנה שווה בכמות הסידן לכוס חלב: גלגלידה: שישה מיני סנדוויצ'ים עגולים עשויים גלידת וניל ושוקולד בין שתי עוגיות וכתמים תות-בננה חמישה שלגונים בטעמי תות- בננה.

  • עוד באותו נושא:
  • גלידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully