וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו לה'

רותם דרוב

21.2.2008 / 0:47

הבעלים של "שיין" פותחים מסעדה שתגיש מזון בריאותי לא לצימחונים בלבד

שחקן חדש יתווסף בעוד שבועיים למגרש הקולינארי של מתחם באזל. "בית אוכל 37" מסעדה שמתמחה באוכל בריאותי ומיועדת לא רק לצמחונים, את המסעדה פותח מיכאל סלע, הבעלים של בית הקפה "שיין" הממוקם ברחוב פרישמן בתל אביב, והוא ינוהל על ידי מאיה אלוני, מנהלת ה"שיין". השף במקום יהיה אלי שוקרון, שמתמחה באוכל בריאות, בעל סדרת כתבות על אוכל בריאותי במגזין "לאישה" ומורה ב"קמפוס ברושים" בית ספר לבישול ששייך לבית הספר לרפואה משלימה באוניברסיטת תל אביב.

"מיכאל שאל אותי, איפה אני רוצה לפתוח את המסעדה, ואמרתי לו –כמו שהרצל ייסד את מדינת היהודים בבאזל, בוא נייסד את מדינת האוכל הבריא ברחוב באזל" מספר שוקרון. "אין לי כוונה לפתוח בית אוכל צמחוני מיליטנטי שיגיש רק נבטים ועלים, אפשר גם לאכול בריא וגם בשר. אם זוג בא לסעוד אצלי ואחד מהם הוא צמחוני והשני אוכל בשר, שניהם ימצאו פה את מבוקשם, לכל מנה יש לי אינטרפרטציה צמחונית ובשרית"

ואכן בתפריט אפשר יהיה למצוא מנות עם בשר חזה הודו (במסעדה יוגש רק בשר הודו הנחשב לבריא יותר) ומנות עם טופו, סייטן שהוא חלבון חיטה מלאה שמיוצר על ידי הכושים העבריים בדימונה, וטמפה- תחליף בשר עשוי מסויה, אך יותר עשיר בחלבון מהטופו.

בין המנות הראשונות יוגשו סיגרים – דפי אורז מגולגלים ממולאים בשר הודו או סייטן מתובלן, והוא יוגש עם פסטו עגבניות. למנה עיקרית אפשר יהיה למצוא במקום נתחים של בשר הודו עם רוטב בניחוחות הודו, כאשר את אותה מנה אפשר לבחור גם עם תחליפי בשר.

המקום עצמו מעוצב כמו בית אוכל, ושואב את השראתו ממסבאות עממיות, שולחנות ארוכים וגבוהים בתוך המסעדה, מגובים בקירות המצופים לוחות עץ גס, ושני פנסי רחוב ענקיים מאירים מעל, המקום עדיין בשיפוצים אולם מבחוץ אפשר להבחין בשולחנות נמוכים וארוכים והכוונה היא שסועדים זרים ישבו אחד ליד השני.

"בית אוכל 37" בזל 37 תל אביב. הפתיחה בקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully