וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיטליה באכזבה

קליה מור

1.3.2008 / 0:04

נקודות האור היחידות במשלוח ממסעדת פולו רוסו היו לחם השום ופאי הפקאן

במחקר מבוקר שנערך לאורך אי אילו חודשים נמצא כי הזוג נועה ורועי עושה הכי הרבה נאחס בהזמנת טייק אוויי. כראוי למחקר ניסויי מהימן, אנו מקפידים בכל פעם לבצע מניפולציה, אך להשאיר את המשתנים הקבועים (להלן נועה ורועי) קבועים. הפעם, למשל, הצטרף אלינו אמיר, בניסיון נואש לבטל את השפעת השניים. בכוחות משותפים חיפשנו איטלקית שתחמול עלינו ותכניס אותנו תחת פתיתי המוצרלה שלה.

גלשנו אנה ואנה עד שנתקלנו בתיאור המפתה ונוטף הרומנטיקה הבא: "בלבו של דרום תל אביב, בצדה של גבעת הרצל, שעליה ניצב בימים עברו ביתו המפורסם של הרצל, ממוקמת המסעדה האיטלקית Polo Rosso. המסעדה הוקמה ב-2006 על ידי השף המדופלם דמיטרי אסייג, אשר למד במוסקבה שש שנים באקדמיה לאמנות הבישול וניהל לאחר מכן במשך שנים רבות מסעדות ומטבחים שונים במגוון סגנונות. אסייג חיפש כל החיים את התחום ואת סגנון הבישול שהוא יכול להתבטא בו הכי טוב מבחינה מקצועית ואמנותית, ולאחר חיפושים וניסויים רבים הוא התביית על המטבח האיטלקי, עקב השתלמות מקצועית באיטליה". לאחר מניית המנות מעוררות התיאבון נחתם התיאור בהמלצה: "מומלץ להקפיד לשטוף ידיים טוב-טוב, כי לא תוכלו להתאפק מללקק את האצבעות".

בהמתנה לשטוף ידיים

מיד חייגנו אל המרקו הנ"ל וביקשנו ספגטי סיציליאני המכיל שמן זית, שום, יין לבן, חזה אווז מעושן, בצל סגול, שרי, פטריות ובזיליקום (33 שקל),פסטה פנה פולו רוסו, ובה נתחי עוף, בצל סגול, פטריות, שרי, שום, יין אדום, רוטב פומדורו, פלפל קלוי, בזיליקום ופטרוזיליה (33 שקל), פיצה אולין, עם פומדורו, זיתים ירוקים ומוצרלה (31 שקל), סלט כפרי, הכולל ביצה, עגבנייה, מלפפון, פטריות, נבטים, בצל סגול, גבינה בולגרית וקרוטונים (24 שקל), ופאי פקאן לקינוח (25 שקל). בתום ההזמנה הקפדנו לשטוף ידיים טוב-טוב.

ובכן, איך לומר זאת - היה חבל על המים. לפיצה היה טעם של כלור; פסטת הבית היתה מבושלת יתר על המידה וננטשה אחרי הביס הראשון; הסלט העלה זיכרונות מהקפטריה של גילמן; והספגטי הסיציליאני היה סתמי, אם כי אכיל; ההיי-לייט של הארוחה היה לחם השום המצורף לסלט, וזה עצוב כמו שזה נשמע.
האוכל היה כל כך רע שאי אפשר היה שלא לפרוץ בצחוק. צחקנו כל כך עד שנועה ורועי שכחו שאנחנו מפריעים להם לראות חלק כלשהו של גמר "נולד לרקוד", ויכולנו להתרכז בלהמשיך לצחוק. כך שבסך הכל יצאנו מרוצים. כמעט פרח מזיכרוננו שפאי הפקאן עדיין ממתין. למרבה הפלא, הפאי, בחיזוק חליטת תה נעימה, היה נסבל בהחלט ואף יותר מכך. מעט פריך ומעט נימוח. אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי. ובאמת כבר נהיה מאוחר.

"בפעם הבאה שתבואי לעשות טייק אוויי לא ניתן לך להיכנס", שילחה אותנו נועה בברכה וסגרה אחרינו את הדלת. היא עושה נאחס, ויש לה עוד חוצפה להפיל את זה עלי.

Polo Rosso. הרצל 97. טל' 5184242. משלוחים: א'-ה' 11:00-22:00.

בקטנה

שירות: מעט מאיים

זמנים: כ~50 דקות

אריזה: נטולת מוצרלה

בעד: נסתפק בפקאן

נגד: ואת השאר נשליך לים

תמורה לכסף: לא

גישה לנכים: לא

שורה תחתונה: איטליה מתכחשת

  • עוד באותו נושא:
  • טייק אווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully