וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת על הקיר

רותם דרוב

4.3.2008 / 16:18

בר שנפתח על חורבותיה של חנות לספרי יד שניה חייב להיות קול. חכו שתשמעו למה קוראים לו "ברטלבי"

לתחרות ההולכת וגוברת בין הברים בצפון דיזינגוף יצטרף בעוד כשבועיים בר שכונתי וחביב "ברטלבי", המקום הוא מיזם של שלושה חברים: עורך דין, רופא ואיש ההי-טק, חלומה של כל אם יהודיה.

שאול ציוני, אחד הבעלים מפרט: אנחנו אוהבים לשבת בברים אבל גם אוהבים לאכול טוב, ורוב הברים מגישים תפריט מצומצם, כמה אפשר לאכול טוסט גבינה משודרג? רצינו לפתוח מקום שהולך על הגבול הדק בין מסעדה לבין פאב, בין שכונתי וחמים אבל גם אקסלוסיבי, בלי אווירה קרה ומנוכרת, אנחנו רוצים שלקוח יכנס למקום וירגיש שרוצים אותו פה"

כשנשאל לפשר השם המוזר הסביר " בעבר היתה פה חנות ספרים יד שניה, רצינו לשמור על האווירה הספרותית, ברטלבי הוא דמות מספר של הרמן מלוויל שכתב בין היתר גם את מובי דיק, הוא לבלר של עורך דין ויש לו משפט קבוע שבו על כל בקשה שמבקשים ממנו הוא עונה "אני מעדיף שלא" אנחנו אוהבים את הסופר ואת הדמות במיוחד ואפילו עיצבנו את המקום ברוח התקופה, ניו יורק של פעם של הוילג'" ואכן על הקיר כתוב המשפט של ברלטבי מתוך הספר, ורק נקווה שהברמן לא יענה לשאלה אם אפשר למלא את הכוס בתשובה "אני מעדיף שלא" .

את המקום תנהל יעל הדני שעבדה בעבר ב"מינרווה", "שיילוק" ובברים במתחם לבונטין. על המטבח יהיה אחראי דן היילבורן שמייעץ קולינרית למקום ומתפקד כסו-שף של מלון הילטון ועבר גם במסעדות בניו יורק ולונדון.

בין צ'ייסר אחד לשני יוכלו באי "ברטלבי" להנות מלביבות בטטה, כדורי מוצרלה מטוגנים ואפילו נקניקיות צ'וריסוס למנות הפתיחה. למנות עיקריות יהיה מעניין לטעום ה"טארט פלמבה"- מאפה בצק עם גבינת מוצרלה, ואת ה"קרפ קומפלט"- קרפ בייקון וביצה עיין.

ברטלבי- דיזנגוף 190 ת"א
שעות פתיחה : א-ש 19:00 עד לקוח אחרון. בין 19:00 ל-21:00 happy hour טלפון : 077-5616480

  • עוד באותו נושא:
  • בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully