וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב ים תיכוני

רותם דרוב

6.3.2008 / 0:30

למרות השם, ב"סלסה" הכשרה שבמתחם המסעדות של פארק אזורים בפתח תקווה, מגישים דווקא גריל ישראלי

בשורה טובה לאוכלי הגלאט כשר, לאנשי ההיי-טק של קרית אריה בפתח תקווה, וגם סתם למלבסים המקומיים . אל מסעדות "טריאקי" האסייתית ו"אלפרדו" האיטלקייה שממוקמות במתחם " פארק אזורים" בפתח תקווה מצטרפת צלע נוספת, מסעדת "סלסה" שמגדירה את עצמה "גריל ישראלי עם נגיעות ים תיכוניות".

את המסעדה פתחו ערן בן עמי, שהוא שותף בכל שלושת המסעדות במתחם. ושי קבלן, שניהל את מסעדת אל גאוצ'ו ששכנה באותו לוקיישן לפני כן. על המטבח אחראי השף שי לרנר, שעבד במסעדת אלפרדו הסמוכה, והחליט לשנות קצת אווירה .
"סלסה", לדברי המייסדים, לא מכוונת להיות שיפודיה, אלא מקום שבאים ליהנות בו מאוכל טוב באווירה רגועה גם בשעות הצהריים, וגם בשעות הערב. המקום מעוצב בחן עם שולחנות ובר ארוך שעשויים מעץ שנצרב קלות, וכוסה בשכבת לקה עבה, ספות שחורות ועגולות וכיסאות שאפשר להשתקע בהם גם לתנומת צהריים.

בתפריט תמצאו את מגוון סלטי הבית ב-14 שקל. הסלטים מוגשים עם פוקצ'ה שנאפית במקום, למנת ביניים אפשר להזמין פטה כבד עוף עם דבש תמרים וצנימים ב-28 שקל, ואילו בעיקרית תוכלו לשבוע עם כבדי עוף-טרופיקל, שהוא רוטב מתקתק עם קוביות אננס ב-57 שקל, או להתנחם בסטייק אנטריקוט מיושן במשקל 300 גרם שיוגש עם קונפי שום במחיר של 85 שקל. חובבי הדגים יוכלו לבחור דניס שלם בתנור בעשבי תיבול ב-82 שקל. הקינוחים, נקודת התורפה של כל מסעדה כשרה, מצליחים להפתיע מעל המצופה מהם. מלבי, או קדאיף במחיר 22 שקל.

מסעדת סלסה- דרך אם המושבות 94 פ"ת שעות פתיחה: א-ה 12:00 עד אחרון הסועדים, במוצ"ש שעה אחרי צאת השבת, עד אחרון הסועדים. גלאט כשר-בית יוסף. טלפון: 03-9291535

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully