וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא קוסם! הוא קוסם! הוא קוסם!

קליה מור

14.3.2008 / 23:21

אפילו שירות עצבני במיוחד וצ'יפס מוצף שמן לא הצליחו לגרוע מעסיסיות ההמבורגר של מג'יק בורגר

"שוב את עושה טייק-אוויי מאחורי גבי", זועף לי רון בטלפון, "ועוד טעים. זה לא מקובל עלי". בסך הכל הוא צודק. כבר הרבה זמן הוא דורש מג'יק בורגר, ובכל פעם צץ משהו אחר. וקצת קשה להתחבא כשהעדות מופיעה בעיתון. זהו, יום שלישי. קבענו, סגור, נעול, חתום.

יום שלישי מגיע. הערב יורד. לי בכלל בא פירות ים, אבל אין עם מי לדבר. הוא רוצה המבורגר. ליתר דיוק, הוא רוצה מג'יק בורגר. כשהוא יוצא מהעבודה הוא נותן לי הנחיות מדויקות- בשבילו 200 גר', ובלי בצל מטוגן, תזמיני עוד חמש דקות מעכשיו, ורואים "הישרדות". "אני לא רוצה לראות 'הישרדות'", אני מנסה למחות. "טוב, אין לך ברירה", הוא עונה ומנתק.

אני מחכה חמש דקות ומתקשרת. מזמינה שתי ארוחות של המבורגר 200 גר', אחת עם צ'יפס וקולה, אחת עם טבעות בצל ודיאט קולה (36 שקל לארוחה), ועוד המבורגר 300 גר' (29 שקל) לשותף שלי, שפותח וסוגר את המקרר בפרצוף רעב כבר רבע שעה.

"אז שכולם יהיו בלי בצל מטוגן", אני מבקשת. "בעצם, שה-300 ואחד מה-200 גר' יהיו בלי בצל מטוגן, ושהרטבים יהיו בצד". "גברת, יש לי פה אנשים!", מתעצבן איש ההמבורגרים קצר הרוח. "טוב, טוב". אמא'לה, איזה פחד. "רגע, יש לכם עוד משהו מעניין שאפשר להזמין?", אני מנסה לחלץ ממנו קצת מידע. "אנחנו מוכרים המבורגרים פה!", הוא צועק עלי. לא צחוק.

שרדנו

רון מגיע בדיוק בזמן לקבל את "הישרדות" שלו ואת ההמבורגר שלו. גם טל מפנה לעצמו מקום על המיטה. הם מתווכחים על עניינים ברומו של אי. אני די מיותרת בכל הסנאריו הזה. דובה וקיפוד כאן מסתדרים יופי בלעדי.

בטלוויזיה, בתזמון מושלם, דן מנו קונה המבורגר במכירה פומבית. אנחנו נועצים יחד שיניים בלחמנייה. כולנו מבסוטים, גם דן נראה מבסוט. אין מה לומר, לא סתם יצא שמעו של מג'יק בורגר למרחוק. לא סתם צפוף שם בכל שעות היום והלילה. לא סתם הם מרשים לעצמם לצעוק "גברת, יש לי פה אנשים!" ו"אנחנו מוכרים המבורגרים פה!". מוכרים המבורגרים שם, ללא ספק. המבורגרים מתערובת של בקר וכבש עם פטרוזיליה ובצל. המבורגרים עסיסיים, נימוחים, נטולי יומרות והשקעה, אבל ברמה גבוהה.
מה שאי אפשר לומר על הצ'יפס. כמה שההמבורגר טוב, כך הצ'יפס גרוע. וגם שמעו יצא למרחוק. חשבנו שאולי ביקורת העבר נלקחה בחשבון, שהופקו לקחים, אבל מתברר שלא. לפנינו פרוסות תפוחי אדמה דקות ומוצפות שמן. הצ'יפס של דן מנו המרצד על המסך מנצח. טבעות הבצל מתגלות כסטנדרטיות לחלוטין. שום דבר להלל, שום דבר לקטול.

אבל הקסם האמיתי של הארוחה מגיע דווקא בסופה, כשאתה מבין שלא צפויות לך שום תופעות לוואי. לא הרגשת כבדות, לא כאב בטן, לא ייחול למוות מהיר.
הארוחה נגמרת. גם התוכנית. שרדנו. מועצת השבט מתפזרת לאטה. הלפיד כבה.

מג'יק בורגר. אבן גבירול 64. טל' 6956782. משלוחים: א'-ה' 11:00- 5:00 לפנות בוקר.

בקטנה

שירות: חסר סבלנות

זמנים: כשעה

אריזה: סטנדרטית

בעד: קסם של המבורגר

נגד: ותרו על הצ'יפס

תמורה לכסף: כן

גישה לנכים: לא

שורה תחתונה: השבט אמר את דברו - מדובר בהמבורגר מנצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully