וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

messa קריטית

רותם דרוב

13.3.2008 / 0:01

הייתם מתים שמיקה שרון תארגן לכם חגיגת יום הולדת וזה בדיוק מה שהיא עושה בחגיגות שלוש השנים של messa

מסעדת messa של השף אביב משה חוגגת שלוש שנים. במסגרת החגיגות שיתקיימו בשבוע הבא בימים א'-ג' ה-16 עד ה- 18 במרץ יארח אביב משה את מיטב השפים הישראלים, ביניהם :מאיר אדוני, ירון קסטנבאום, תמר בליי, מיקה שרון, חיים טיבי וארז קומרובסקי. כל אחד מהשפים יביא למטבח של מסה את האוריינטציה אישית שלו.

את פרויקט החגיגות מארגנת מיקה שרון שגייסה את השפים והפיקה את יום ההולדת: "השפים שגייסתי לפרויקט של messa מוכרים, כל אחד בזכות החתימה האישית שלו על עולם המסעדנות הישראלי", היא מספרת, "היענותם לאתגר שהוצב בפניהם, לתכנן מנות המייצגות מטבח ישראלי חדש, מעידה על בשלות ובגרות של עולם המסעדנות הישראלי".

גם השף אביב משה מתרגש מההצטרפות הקולגות לחגיגת יום ההולדת: "אין לי ספק שזו תהיה חוויה חד פעמית. שילוב של תעוזה ויצירתיות ובעיקר, מיצוב מעמדה של הקולינריה הישראלית החדשה כמובילת דרך, מגוונת, מפתיעה, ובעיקר נותנת כבוד למסורות גסטרונומיות מחד ולדרישות של יצירתיות וחדשנות מאידך".

במשך שלושת ימי החגיגות יתכנסו כל פעם שני שפים ויעבדו גב אל גב במסעדה, ויבשלו מנות חדשות ומקוריות, אבל גם ישראליות במהותן. מחיר ממוצע לארוחה יהיה 250 שקל לסועד.

messa- רחוב הארבעה 19 תל אביב. טלפון: 03-6856859




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully