וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידות: בקרוב יהיה לכם משהו בשינים

רותם דרוב

17.3.2008 / 0:01

צ'ופר למאחרים להתעורר: החומוסיה "בהדונס" מגיעה לרחוב דיזנגוף תל אביב. במקום יוגש חומוס עד חצות

לצומת השוקק של רחוב דיזנגוף- בן גוריון בתל אביב, שמכיל כבר עכשיו כמה וכמה מוסדות קולינריים עירוניים כמו מסעדת "גוצ'ה" ,דוכן המיצים "תמרה" , ובית הקפה "המשולש", יצטרף בקרוב מוסד רמת גני מכובד.

חומוס "בהדונס" (פטרוזיליה בערבית) של עמי מרחוב ביאליק ברמת גן גורר אחריו תורים ארוכים אל תוך הצהריים. בקרוב יפתח סניף נוסף (נוסף לסניפים שליד קניון איילון ובשיכון דן) ברחוב דיזנגוף 175. הסניף התל אביבי עתיד להיפתח בעוד כשלושה שבועות.

הצוות שיפעיל את בהדונס מנהל גם סניף של פלאפל "חתוכה" שנמצא בדיזנגוף 177 מזה כשנה, ועכשיו לאחר שבועות של התלמדות בסניף המקורי הם יפתחו בתחילת חודש הבא את הסניף של "בהדונס" במרכז תל אביב.

"החומוס אצלנו יהיה בדיוק אותו הדבר כמו ברמת גן" אומר אורן שואן, אחד השותפים. "מבחינת הטעם לא יהיה שום הבדל. בשונה מהסניף המקורי ברמת גן, אצלנו יהיו גם מלצרים ככה שאפשר לשבת בניחותא על מנה של חומוס, הסניף יהיה ממוקם על הצד המערבי של רחוב דיזנגוף (שמותר לתנועה מצפון לדרום), כך שמי שרוצה לעצור רגע ולאסוף מנה של חומוס חם הביתה, יהיה לו קל יותר" . כמו ברמת גן גם בסניף התל אביבי, מנה של חומוס או חומוס פול עם ביצה תעלה 20 שקל.

החברים לא עוצרים בסניף אחד: "התכנית היא לפתוח עוד סניפים של חומוס 'בהדונס' ופלאפל 'חתוכה' בתל אביב, להפוך אותם ליותר שכונתיים, שלא יצטרכו לבוא במיוחד לפה" מוסיף אורן שואן.

בינתיים קהל הסועדים לא יצטרך לחשוש יותר מידי שהחומוס יגמר באמצע הצהריים כמו ברמת גן, מכיוון שבסניף החדש מבטיחים לפתוח עד חצות.

חומוס בהדונס- דיזנגוף 175 טלפון: 03-5278224. שעות פתיחה א' – ה' 9:00 – עד חצות. ו' עד כניסת השבת , ומצאת השבת. המקום כשר למהדרין בהשגחת הרבנות תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully