וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבשל ושר

לרה רוטר

24.3.2008 / 0:01

הזמר פבלו רוזנברג יתארח היום במטבח של "ביסטרו מיגל" ויבשל מנות בשר דרום אמריקאיות

המוסיקאי פבלו רוזנברג (43) שברזומה שלו אפשר למצוא את להקת "סטלה מאריס" שהיתה חלוצת הרוק הכבד בישראל, קריירת סולו שנמשכת עד היום וגיחה לרחבה של "רוקדים עם כוכבים", יחבור היום אל השף עדי אבו לערב משותף של תפריט בשרים דרום אמריקאי ומנות מהמטבח הישראלי העכשווי ב"ביסטרו מיגל".

רוזנברג, שעד כה רק חבריו נהנו מבישוליו, יבשל עכשיו גם לקהל הרחב שמוזמן להגיע ולהתענג על מנות הבשרים שלו החל מאמפנדס, דרך אסאדו ועוד הרבה הפתעות בשריות. השף עדי אבו המופקד באופן קבוע על המטבח של מיגל, עבד ברפאל בעברו ועל פי רוזנברג "הוא מבשל חבל על הזמן”.

היוזמה המשותפת נולדה מביקור של רוזנברג ב"ביסטרו מיגל": ""זה היה בעצם רעיון של חבר שלי. באנו לשם איזה ערב ביחד ומאד נהניתי מהאוכל. התעניינתי מי השף וחבר שלי ישר אמר 'אתם יודעים, הוא מבשל, אולי תעשו משהו ביחד?'"

ריח של מוזיקה ארגנטינאית

לפני שבע שנים נחשפה קריירת הבישול של רוזנברג, כשהופיע ב"שום פלפל ושמן זית" של חיים כהן. השבוע הוא גמר לצלם כמה תכניות לערוץ האוכל בכבלים והתכניות שלו לעתיד כוללות גם הוצאה לאור של ספר בישול לטיני שיכלול מתכונים ארגנטינאים וילווה בדיסק בן חצי שעה בו ישיר שירים דרום אמריקאים בספרדית שאמורים ללוות את תהליך הבישול. למרות כל זאת רוזנברג מעיד על עצמו: "אני לא שף, אני טבח של בית ושל חברים. יש לי הרבה מתכונים ארגנטינאים מאימא שלי שלהם נוספו קצת השפעות של מטבח צפון אפריקאי שספגתי בבית שאן. אבל תכל'ס, אין סיכוי שאחליף את הקריירה, להיות שף זה תובעני אני לא יכול לעמוד בזה, לעומת זאת, להיות מוזיקאי זה משהו שאני כבר יודע ורגיל לעשות”.

אז מה מצפה לנו מחר?
"מחר אני בא על הבוקר, אנחנו עושים נתחים ענקיים של אסאדו על מצע תפו"א ברוטב צ'ימיצ'ורי שישבו מהבוקר בתנור, נעשה צ'וריסוס, צ'ילי קון קארנה על מצע קוסקוס ועוד הרבה הפתעות. קיקה סמואל, השדרן של 100 FM ארגן מוזיקה שתלווה את כל הערב, מהבוקר אני הולך לעמוד במטבח ואני בטוח שיהיה כיף. אוכל טוב, יין טוב ומוזיקה טובה".

פנקייקה של פבלו

והנה גם מתכון לקינוח דרום אמריקאי מבית היוצר של פבלו רוזנברג- פנקייקה קון דולסה דה לצ'ה (בלינצ'ס עם ריבת חלב):

מצרכים:
ריבת חלב תוצרת ארגנטינה
כוס וחצי קמח
כוס וחצי חלב
שתי ביצים טרופות
שלש כפות סוכר
טיפה תמצית וניל
חמאה

הכנה:
1. לערבב טוב את המצרכים מלבד ריבת החלב עד לקבלת בלילה סמיכה. להכניס לכחצי שעה למקרר כדי שהבלילה תתייצב קצת.

2. על מחבת לוהט שמים כמות נכבדת של חמאה ושופכים חצי מצקת מרק של בלילה. מטגנים עד יציבות והופכים. כך, במנות חוזרות עד שנגמרת הבלילה.

3. על הפנקייקס מורחים ריבת חלב, מגלגלים, בוזקים אבקת סוכר ומקשטים עם תותים בשביל הצבע.

פבלו רוזנברג בביסטרו מיגל: הערב יתקיים ביום שני ה – 24 במרץ החל משעה 19:00.
מומלץ להזמין מקומות מראש.

ביסטרו מיגל, הירקון 88, ת"א. טלפון: 03-5107555

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully