וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם מעצבים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

26.3.2008 / 15:24

המאפים של מאפיית הבוטיק "בלינה" לא משאירים חותם בלתי נשכח, אבל הים שממול - הו כן

איש אמיד שגר ב"סי אנד סאן" פרויקט המגורים המטופח והמבודד שעל חוף תל ברוך בתל אביב, מה רע לו בחייו? אין כבישים סואנים הסמוכים לבניין או מדרכות מצופות חרא של כלבים. רק חול רך. אין רעש של אוטובוסים שפורץ לחלון רק נהמות עמומות של גלי ים. בלובי יש את "טורקיז" מסעדת דגים טובה ויוקרתית, שכל הליכוד יושב בה בשישי בצהריים וממול בית קפה-מסעדה מעוצב ברוגע יאפי יוקרתי, סיטרה, שמארחת גם היא חשובים בעיני עצמם.

בכניסה לפרוייקט יש חנות לניקוי יבש ומספרה ועכשיו גם פתחו שם מאפייה. כל כך יפה עד שמוקיריה קוראים לה בוטיק מאפים. הריצפה עשויה אבני פסיפס בשחור ולבן, על דלפק השיש הרחב יש טס מאבן מגולפת, שעליו עוגה יפה מכוסה במכסה זכוכית עגול. על המדפים פוקצ'ות ולחמים מסוגים שונים שמכינים בבלינה לבד. גם זיתים מכינים במיוחד למקום, גרנולה, ריבות, פירורי לחם ושמן זית. הכל עם תחושה של עשייה אישית ולא תוצר של מפעל, בזכות עיצוב האריזה. כן, העיצוב הוא מילת מפתח בסיפור הזה.

הפרסונה שמאחורי המקום הוא הקונדיטור שי בלו שעבד ב"לני" בנתניה, במלון "דן" אילת, השתלם בפריס ובמסעדת "ריב גוש" בניו-יורק וייעץ ל"טאטי", ל"לה פנריה" ול"פרוסות". קשה לומר שמאפים והלחמים שלו משאירים חותם בלתי נשכח אבל הם מספקים ועושים את העבודה. במיוחד מאפה הבוקר עם השוקולד והחלבה. אצל ציונה ב"אידלסון 10" בתל אביב יש מאפי בוקר יותר זכירים, אבל היי, שם זה מוקף בפיח של תחבורה ציבורית ופה יש את אברהם הירשנזון בחולצה מגוהצת שיתחכך לכם בכתף בדרך החוצה מהמתחם. אקסטטי.

רוזנבלום הרצל 8 , סי אנד סאן, בכניסה לבניין,טלפון: 03-6996088. שעות פעילות: ראשון-חמישי 7:00-21:00, שישי 7:00- כניסת השבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully