וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית ארבעת השלבים

רותם דרוב

27.3.2008 / 0:01

ב"איגלו" שבאזור התעשיה פולג תרכיבו את הגלידה בעצמכם. קלאסי אחרי קנייה של מדפים להרכבה באיקאה

עשו זאת בעצמכם - עכשיו הגלידה. ב"יכין סנטר", שבאזור התעשייה פולג בנתניה, נפתחה גלידרייה חדשה ומיוחדת בשם "איגלו".

את איגלו פתחו שלושה שותפים: מתן גל-בעל חברת "פולי קפה" שמתמחה במתן שרותי קפה שונים לאירועים גדולים, יצחק שטרן, הידוע יותר בשם "יאצק", מעצב פנים שאחראי על כל עיצוב החלל, והשותף השלישי הוא אלון קדם הבעלים של קפה "מתילדה" בצהלה.

הרעיון ב"איגלו" פשוט אבל מהפכני. בהכנת המנה יש שלושה שלבים: הלקוח בוחר את גודל המנה שלו, קטנה ב-16 שקל, בינונית ב-21 שקל, וענקית (שמיועדת למשפחה שלמה) ב-39 שקל. במקום כמה סוגי גלידה: סורבה, שמנת, סויה, או ללא סוכר, ובכל סוג יש מבחר טעמים כמו מנגו, קוקוס או שוקולד לבן. ואז מגיע השלב הכייפי, לבחור את התוספות: תות שדה טרי, חטיפי שוקולד, קוביות וופל או שוקולד, במבה אדומה וגם מבחר סירופים מיוחדים כמו וויסקי או טופי.

אחרי כל הבחירות מגיע שלב הריסוק והערבוב של "איגלו". הגלידה מתערבבת, מתרסקת ונכתשת באמצעות שפכטל גדול, עד שמתקבלת מנת גלידה שבה יש עדיין ביטוי לטעם הגלידה המקורי, אבל עדיין אפשר להרגיש כל תוספת ותוספת.

"את הרעיון קיבלתי ממקומות שונים ב ארצות הברית ואוסטרליה ", מסםר גל, "שנתיים חיפשתי משהו מקורי בתחום הגלידה כדי להוסיף להיצע שלי בתחום הקפה. לאחר שגיבשתי את הרעיון הבנתי שהוא פשוט טוב מדי כדי לשווק אותו באירועים ממוקדים והחלטתי לפתוח גלידרייה". החבורה מתכננת להתפשט ולפתוח סניפים בכל הארץ. וכבר בקיץ עתיד להיפתח סניף נוסף בתל אביב שלאחריו יגיעו עוד ועוד סניפים, בין כל הסניפים יסתובב "אוטו-איגלו" שיכיר לאנשים את המותג ואת הרעיון.

"איגלו"- רח' גיבורי ישראל 17 יכין סנטר א.ת פולג נתניה. טלפון : 09-8855884 שעות פתיחה: 12:00 עד לקוח אחרון





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully