וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו קטן וטוב

רותם דרוב

9.4.2008 / 16:03

קאנאפ'ס - פרוסה שהיא גם טאפאס, נמכרת עכשיו בחנות קטנה בבורסה ברמת גן . קלאסי אם נפלו עליכם אורחים בהפתעה

תתחילו לגלגל על הלשון את השם המוזר - קאנאפ'ס., כי בעתיד הסניף הראשון של חנות הסנדביצ'ונים הזאת, שנמצא בבורסה ברמת גן עתיד להפוך לרשת עם סניפים בתל אביב והרצליה. היזמים מגדירים את הקאנאפ'ס כ"פאסט גוד" - לא עוד פאסט פוד משמין ולא מזין, אלא חטיפי סנדוויצ'ים קלילים ברמת איכות גבוהה במיוחד.

ארז תורג'מן האיש שהגה את המקום היה שף ברשת רולדין, בעל קונדיטוריה משלו ואף הדריך בקורדון בלו בקנדה. הוא ייבא את הרעיון מספרד ארץ הטאפסים, שם הבינו את יתרונות ה"פאסט גוד" על פני אוכל מהיר תעשייתי: "אלה סנדוויצ'ים קטנים על פרוסת לחם במתכון מיוחד שאני פיתחתי, באופן כזה שהפרוסה לא מתייבשת, אלא רק לאחר כמעט יממה, מעליה אנחנו מרכיבים אופציות חלביות, בשריות או פרווה ביותר מ-50 קומבינציות שונות, הכוונה היא לתת פיתרון לאנשי העסקים שנאלצים לפעמים לאכול תוך כדי עבודה, או ישיבות".

הקאנאפ'ס הוא גם פתרון טוב למארחים ותורג'מן מסביר: "כל מה שצריכים הוא להתקשר חצי שעה קודם והמשלוח בדרך, אין צורך להזמין יום מראש כמו בשירות קייטרינג. כל הרעיון שהנחה אותי הוא מהירות ומשלוחים, למרות שקיימת אופציית ישיבה במקום הלקוח יכול להיות ספונטני. באים אליך אורחים למשרד או לבית ואין מה לאכול? לפעמים פיצה היא לא אופציה מכובדת מספיק"
בתפריט תוכלו למצוא מגוון של טעמים כמו קציצות עוף, פרשוטו בקר או טרין כבד. מבחר גבינות וקאנאפ'ס פרווה שמציע מגוון של דגים כבושים כמו סלמון מעושן, סרדינים כבושים או קציצות דגים. כריכון בודד עולה במקום בין 5 ל- 6 שקל, אם תירצו להזמין, מגש של 12 כריכונים יעלה בין60 ל-70 שקל ומגש של 20 עולה בין 100 ל-110 שקל.

כאמור בעוד כשלושה חודשים צפוי להיפתח גם סניף בהרצלייה, שלפי דברי תורג'מן יהיה פתוח גם לקהל הלילי ויכיל אלכוהול כמו בר טאפסים אמיתי. בעוד כחצי שנה יפתחו שלושה סניפים נוספים - ברמת החייל, במרכז ת"א ובדרומה.

"קאנאפס" - ז'בוטינסקי 1 ר"ג (מתחם הבורסה) שעות פתיחה :7:00- 19:00 שישי 7:00-14:00. מינימום הזמנה למשלוח 50 שקל. טלפון: 1800-834399

  • עוד באותו נושא:
  • קאנאפ'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully