וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודיה למתקדמים

רותם דרוב

22.4.2008 / 0:01

הטרנד הגיע גם לאשדוד. מסעדת "סינטה" החדשה שנפתחה בעיר מעוצבת היטב ומכוונת גבוה, אבל לא מביאה בשורה קולינרית

המונח המעורפל "גריל ישראלי" ממשיך לתפוס מקום של כבוד בעולם המסעדנות המקומי. הכוונה היא למסעדה שמגישה אוכל ישראלי (שיפודים חומוסצ'יפסלט) אבל מכוונת גבוה מבחינת העיצוב, הגשה ואיכות הבשר. מסעדות כאלו אפשר למצוא בעבר בעיקר בתל אביב, אבל נראה שהאופנה הזאת יצאה מגוש דן לשאר חלקי הארץ.

גם מסעדת "סינטה" שנפתחה לאחרונה באשדוד שייכת לז'אנר החמקמק הזה. לקרוא ל"סינטה" שיפודיה עלול להיות מעליב כי היא לא, מצד שני היא לא נושאת עמה שום בשורה קולינרית חדשה.

את המסעדה פתחו שני חברים, אנשי עסקים שמעדיפים להשאיר את החשיפה ואת הקרדיט ליועץ הקולינרי רן אלבז שהספיק להיות השף של מסעדת "אידי" האשדודית ולהתמחות בסטאז' ברחבי אירופה.והוא מסביר את הקונספט של התפריט: "אפשר להגיד שתפריט המסעדה מחולק לשני חלקים. מצד אחד האפשרות להזמין מנת פתיחה ומנה עיקרית כמו בכל מסעדה שמכבדת את עצמה, ומצד שני ישנה האופציה להזמין שיפודים עם מגוון רחב של סלטים כמו שהסועד הישראלי אוהב".

אז מצד אחד אפשר להזמין במקום סטייק סינטה בשמן זית וקונפי בצלים ב-65 שקל, או צלעות טלה "מרמת הגולן" ב-98 שקל, ומצד שני השיפודים ב"סינטה" נכנסים למשבצת הרגילה והמוכרת של פרגית, לבבות, קבב טלה וכו' ומחירם ביחד עם תוספת לבחירה נע בין 20 ל-29 שקל. לשומרי המשקל מציעים ב"סינטה" חזה עוף עשוי על הגריל, עם שמן זית וחמישה תבלינים בתוספת תפו"א אפוי בעלות של 48 שקל ובמחיר של 520 קלוריות.

לשאלה למה התפריט פוצל לשניים עונה אלבז: "אשדודים נורא אוהבים לבלות ולאכול בחוץ אבל מצד שני הם גם קצת מקובעים,הם אוהבים אוכל טוב, את הכבד עוף למשל אפשר לתבל בסילאן ובצלים מקורמלים, הם גם אוהבים להכיר את השף או את בעלי המסעדה באופן אישי, אני תמיד אומר ששף אשדודי יכול להצליח בתל אביב, אבל שף תל אביבי בחיים לא יוכל להצליח באשדוד אם הוא לא מכיר את הקהל וגדל במקום."

מסעדת "סינטה" כשרה כאשר בחול המועד היא פתוחה וכשרה גם לפסח. האורגים 11 אשדוד. טלפון: 08-8606606. א'-ה' שעות פתיחה 12:00 עד חצות, ו' עד כניסת השבת, ומיציאת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully