וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבחון

רותם דרוב

30.4.2008 / 1:41

בין הקניונים של ראשון לציון בצמוד למתחם "לגעת באוכל" נפתחה מסעדת "קיטצ'ן" ששואפת להגיש אוכל טוב בתמחור הוגן

מתחם "לגעת באוכל" ברחוב לישנסקי בראשון לציון מתרחב: הכל החל כיוזמה של צביקה קרובי – מנכ"ל איגוד השפים לשעבר, שפתח חנות שמשלבת בין שוק לווינסקי לחנות למוצרי מטבח, בהמשך נפתחה במקום גם האקדמיה לבישול ובשבוע שעבר בצמוד למתחם נפתחה מסעדת "קיטצ'ן".

"קיטצ'ן" שואפת להעניק תמחור הוגן עבור אוכל ברמה גבוהה, השף גינדי נזיה שעבד במשך שנים רבות עם אייל שני ב"אוקיאנוס" ולאחר מכן גם ב"שונקה" הירושלמיות אחראי על בנית התפריט כאשר מטרתו היא "להדגיש את הטעם המקורי של השמן זית, פרי הים או הבשר".

את הקרדיט על הקמת המסעדה מקבלת סולי אלבז, שעבדה עם נזיה ב"שונקה" ומאחוריה עבר של 15 שנה בתחום המסעדנות. התפריט מעניין ומכיל בתוכו מגוון רחב של פירות ים, דגים ובשר איכותי כמו שרימפס משופדים על אספרגוס בויניגרט (37 שקל), או פילה דג מוסר בליווי פירות ים ברוטב ירקות שורש על בסיס ציר דגים וזעפרן (85 שקל).

המסעדה קצת חריגה בנוף הקניונים המקומי אלבז נדרשת לסוגיית בחירת המנות בתפריט: "אני ונזיה השף אכלנו במסעדות בסביבה הקרובה במשך שלושה חודשים כדי להבין מה חסר פה באזור, והגענו למסקנה שחסרה פה מסעדה שמגישה אוכל ברמה גבוהה ובמחירים הגיוניים. אני מאמינה שיהיה לנו דווקא קל למשוך קהל איכותי שמבין. 'לגעת באוכל' הצמוד הומה קהל סקרן באופן קולינרי, הלקוחות שם יודעים ומכירים את המוניטין של המקום, ואת אותו המוניטין הם יקבלו גם פה, אנחנו משתמשים בחומרי גלם האיכותיים ביותר, ואין סיכוי שאחרי תקופה מסוימת נשתמש בחומרים פחות איכותיים, אנחנו נסכן את המוניטין של כל המתחם"

קיטצ'ן – לישנסקי 9, מתחם חונים קונים - ראשון לציון. טלפון: 03-9520393. שעות פתיחה א'- ו' 8:00 עד לקוח אחרון שבת 10:00 עד לקוח אחרון


  • עוד באותו נושא:
  • קיטצ'ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully