וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפנית שכונתית

רותם דרוב

7.5.2008 / 0:04

הבעלים של אומאי, היפנית החדשה בפלורנטין הסתובב פה עשר שנים כשהוא אוגר בתוכו ידע על סושי. עכשיו הידע מתפרץ

מזמן לא סיפרנו לכם על סושיה חדשה שנפתחת בטוקיו הקטנה, הידועה יותר בכינויה תל אביב. אז הנה והפעם בדרום העיר: "אומאי" היא מסעדת סושי שנפתחה ברחוב ויטל בפלורנטין. היזם והשף הוא גיא טולדו: "למדתי את מלאכת הסושי ביפן וחזרתי עם הידע לפני עשר שנים, המצחיק הוא שלפני עשור בתל אביב היו רק מסעדות יפניות בודדות שנחשבו מסעדות יוקרה ופשוט לא מצאתי עבודה בתחום, במקום זה התחלתי לעבוד ב"כפות תמרים" התל אביבית".

כמה טוב שבגלגל מסתובב ופתאום הידע של טולדו הפך ליתרון: "התחלתי לבנות תפריטים להמון מסעדות כמו ג'אפניקה ו-same same, אפילו פה בפלורנטין יעצתי למסעדות בתחום. אני מת על השכונה הזאת, ויוצא למקומות בילוי בסביבה באופן קבוע, גיליתי יום אחד את הנכס, גייסתי שני חברי ילדות מתחום ההיי-טק שהם השותפים שלי ויצאנו לדרך".

גיא טולדו מגדיר את התפריט יפני לחלוטין, ללא נגיעות של המטבח הסיני או מטבח דרום אסייתי. מלבד סושי אפשר למצוא גם מנות יפניות חמות מבוססות על אורז עם ירקות, או דגים במחירים שבים 30 ל-34 שקל.

בהיצע הסושי אפשר למצוא ניגירי של דגים שונים ב-17 שקל, או אינארי- שני כיסוני טופו מתוק במילוי אורז עם מילויים משתנים כמו בשר סרטנים ושיטאקה או ספייסי טונה ב-22 שקל, בתחום הקומבינציות "אומאי" מציעה מאקי או ניגירי 18 יחידות ב-39 שקל, או קומבינציה זוגית ב-75 שקל. ובמקום גם תשעה סוגים שונים של סאקה.

"אומאי" פתוחה כל השבוע מ-19:00 עד לקוח אחרון. בחודש הבא יפתח המקום מצהריי היום. טייק אווי – להזמין ולבוא לקחת. ויטל 2 תל אביב, טלפון 052-5351213

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully