וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ישראלי בעיניך?

רותם דרוב

11.5.2008 / 1:05

כמה דקות לפני יום העצמאות התווספה לנמל תל אביב המסעדה בעלת השם המחייב "הישראלית"

אם הכל בחיים זה עניין של מיתוג, הבעלים של "הישראלית" החדשה בנמל תל אביב יודעים כנראה דבר או שניים על הנושא. המקום נפתח סמוך ליום העצמאות ולפיכך זכה לשם שמקבץ לתוכו את כל הפיתה-חומוס-צ'יפס-סלט ואף יותר מזה.

איריס בן דרור מבעלי המקום והוגת הקונספט הראשית מתעקשת שהציונות והפטריוטיות עמדו לנגד עיניה: "אני באה מבית של ילידי הארץ במשך דורות, אנחנו מאוד פטריוטים ומאוד מחוברים לאדמה, הכול התחיל כשהייתי מארחת אנשי עסקים מחו"ל שהיו באים לארץ לצורך עסקים, לא חסרות מסעדות טובות בתל אביב, אבל במה אתה יכול לחדש להם? עוד מסעדה איטלקית או צרפתית? לא משהו שבניו יורק או באירופה לא עושים טוב יותר, רציתי תמיד לקחת אותם למקום שמגיש אוכל ישראלי אותנטי, לתת להם את כל החוויה של האוכל הנפלא שיש במדינה הזאת, אבל תמיד נתקלתי בעוד שיפודיה עממית שממוקמת בתוך תחנת דלק או אזור תעשיה".

המסעדה מעוטרת כולה בכרזות ישנות, פרסומות מכל התקופות. ברקע שומעים רק מוסיקה ישראלית ומידי פעם אפשר לשמוע את דויד בן גוריון מכריז על הקמת מדינת היהודים. מעורר תאבון, תודו.
התפריט מורכב כולו מאוכל מקומי: בשרים על האש, פלאפל, סלטים ומגוון מנות של חומוס, כמו חומוס עם בשר כבש ב-49 שקל. חוץ מהשיפודים הסטנדרטיים אפשר לטעום לפתיחה חציל ממולא בשר בקר ב-49 שקל ואת הקבב השאמי – קערה עם קבב מבשר כבש שמונח על אורז ברוטב עגבניות כשהוא מכוסה בבצק ונאפה כולו בטאבון, ומחירו 75 שקל.

במקום מוגש גם גזוז חמוץ-מתוק ואיריס בן דרור מבטיחה כי בכל ימי ראשון יתקיימו ברחבה מול המסעדה ריקודי עם.

הישראלית –האנגר 21 נמל ת"א. פתוח כל השבוע מ-9:00 ועד אחרון הסועדים. טלפון: 03-5445522

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully