וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופי ענק

קליה מור

12.5.2008 / 12:04

השמועה אומרת שאין הימור בטוח יותר ממשלוח של הקופי בר. קליה מור הזמינה - וגילתה שכל מחמאה נכונה

כאחת שמחזיקה במשרה העשויה להביא תועלת לציבור, אני מנסה ככל יכולתי למלאה על הצד הטוב ביותר, גם אם הדבר כרוך בנטילת סיכונים עד כדי חירוף נפש. לא אחת התייצבתי בחזית וספגתי בגופי שלי חסילוני ים מקולקלים, בשר שיובש עד כאב או סלט שנקצץ מירקות שהתגוללו במיץ הזבל של שוק הכרמל בשעת ערביים. הכל כדי למנוע מן הקוראים עוגמת נפש הנגרמת על ידי משלוח מזונות תפלים במקרה הטוב, מבאישים במקרה הרע ומזמנים מפגש עם האסלה במקרה הגרוע אחושרמוטה. ועדיין, פעם בכמה זמן גובר עלי היצר הרע ומתחשק לי להזמין אוכל שבדקו לפני, שבטוח יהיה טעים, שיגרום לי רק נחת. עמכם הסליחה.

יום שלישי היה יום של חוסר יציבות וחוסר החלטיות. התפנה לי זמן להרהר בכל המוצרים הנחוצים לי זה זמן מה (והתברר שיש רבים כאלה), ושוטטתי באינטרנט וברחובות כדי למצוא אותם. ההחלטה לפעול בכל החזיתות התבררה כמבלבלת מדי. רגע אחד נשכבתי על מזרנים לבדוק את רכותם, ורגע אחר התפעלתי מיופיו של המקבוק. עד מהרה מצאתי את עצמי מתוסכלת בדירתו של ידיד מופלא אי שם בדרום העיר בידיים ריקות ובקיבה ריקה אף יותר.

"יום של חוסר יציבות", אמרתי לו כשפתח את הדלת בהבעה מודאגת, "אני צריכה אוכל טעים". "מקובל עליי", הוא ענה. ההימור הבטוח ביותר היה הקופי בר. אף פעם לא אכלתי בקופי בר. כן-כן, מה שאתם שומעים. לא יודעת, לא יצא. גם ידידי המופלא לא זכה לטעום מן הפלא, ולכן חייגנו מיד וביקשנו שתי מנות עיקריות: המבורגר ברוטב יין אדום וחמאה עם עגבנייה צרובה בגריל וסלט ירוק (58 שקל) וקונפי אווז עם מנגולד ותאנה מוחמצת בליווי תפוחי אדמה עם בצל מטוגן (72 שקל). לא נותר לנו אלא לחכות נרגשים.

מאורע נדיר

כשהגיע השליח כבר היו בלוטות הטעם מוכנות. סידרנו בזריזות את המנות על השולחן, כך שלכל אחד מאיתנו תהיה גישה נוחה לכולן - גם לאווז, גם לפרה, גם למקבץ תפוחי האדמה הטובל בבצל, גם לסלט המשמח וגם לג'בטה החמימה והביתית שפרצה משקית הנייר הכסופה -ונפנינו לסתום חור בהשכלה ובבטן.

השמועות - אני שמחה לבשר - לא היו מוגזמות. ההמבורגר היה משובח ועסיסי מאין כמוהו; האווז היה טעים כמעט כמו שהיה חמוד בחייו; תפוחי האדמה היו עשויים בדיוק במידה הנכונה ומכוסים בבצל שהושחם כראוי; הסלט היה רענן; ואפילו הזיתים שהגיעו בקופסה קטנה היו מופלאים. אוכל טוב וחף מהתחכמויות מיותרות. אפילו הגיעו כמה עוגיות שוקולד פריכות ורכות בו זמנית.

בעודי מנגבת את טיפות התאנה המוחמצת האחרונות, התחוור לי עד כמה נדיר המאורע. פעמים רבות אני נתקלת במשלוח סביר עד סביר פלוס, ומרוצה ממנת חלקי. רף הציפיות אינו גבוה, אחרי הכל מדובר בטייק אוויי, וברור שהאוכל מאבד מחומו, מטריותו ומחיותו. אבל הנה, מתברר שלא בהכרח. קיבלנו נקודה חדשה להתייחסות, משב רוח רענן בשדה המוקשים המשלוחי. צר לי, בעלי מסעדות יקרים, מעכשיו אין יותר תירוצים.

קופי בר. יד חרוצים 13. טל' 6889696. משלוחים: א'-ה' 11:30- 16:00, 17:00 - 24:00, ו' -שבת 17:00 - 24:00.

בקטנה

זמנים: כ- 40 דקות

שירות: מעט מבולבל

אריזה: סטנדרטית

בעד: בפה מלא

נגד: באמת שלא

תמורה לכסף: לגמרי

שורה תחתונה: מומלץ לימים של חוסר יציבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully