וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחלת הכלל

רותם דרוב

12.5.2008 / 0:14

פסטיבל נחלת בנימין (ותל אביב הקטנה) יתקיים השנה בסימן איכות הסביבה מה שמבטיח אוכל זול בכלים מתכלים

פסטיבל נחלת בנימין יצא מחר לדרך זו השנה הרביעית. הארוע יצא השנה מגבולות מתחם רחוב נחלת בנימין ולכן הוא משנה את שמו ל "פסטיבל נחלת בנימין ות"א הקטנה".

העיקרון של הפסטיבל: מנות טאפס ב-25 שקל למנה, מנות ביניים ב-35 שקל ושלל קוקטיילים ,כוסות בירה ויין במחירים זולים עם אפשרות למילוי חוזר במחיר מוזל עוד יותר.

"הכל התחיל כשמסעדות בנחלת בנימין רצו לפנות לקהל אחר שלא מגיע אליהם בדרך כלל" אומר לנו יוסי בן אודיס מפיק הפסטיבל "כמה מסעדות הבינו שהכח שלהם ביחד יהיה יותר גדול והתאחדו לצורך הפקת פסטיבל שבשונה מפסטיבלי אוכל אחרים, הוא מתרחש ברחוב עצמו באווירה אורבנית כשהסועדים מדלגים ממסעדה למסעדה. בעלי המסעדות שלא ממוקמות במתחם ראו איך במשך כמה ימים נוהר המון אדם דרכם אבל לא עוצר במסעדה שלהם אלא ממשיך לנחלת בנימין ורצו גם לקחת חלק בחגיגה, אז הרחבנו את גבולות הפסטיבל"

הפסטיבל מקדם השנה את נושא איכות הסביבה והמארגנים מבטיחים שימוש בכלים מתכלים כמו צלחות עשויות מקנה סוכר, ואפילו שקיות מתכלות. תאורת הרחוב במתחמים תהיה סולארית ובנוסף לדוכני המזון יהיו גם דוכני הסברה אקולוגיים של חברת "דוב'לה למען איכות הסביבה" שיעסקו בחינוך למודעות סביבתית.

בין המסעדות שמשתתפות בחגיגה אפשר למצוא את "אמלי" ואת "דרוקרס", את "הטרקלין" ואת "לוקה" ואת מסעדת תהל שהשתתפה בפסטיבלים הקודמים: "נגיש נקניקיות מרגז על הגריל עם ממרח אבוקדו ואיולי צ'יפוטלה, או קרוקטים של גבינות עזים בקרם פלפלים ובשר סרטנים. כל המנות האלו יתומחרו במחיר של 25 שקל בלבד, בנוסף יהיו לנו גם ספיישלים משתנים מידי יום שיתבססו על חומרי גלם טריים" מספר אבי בן ניסן מנהל המסעדה. במתחם המסעדה תערך בימי הפסטיבל מכירה של בגדי יד שניה.

פסטיבל נחלת בנימין יערך בתאריכים 13/5 עד 23/5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully