וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הוא כאן

רותם דרוב

22.5.2008 / 0:28

רונן דברת בלוך חזר לתל אביב ולרחוב מונטיפיורי . מסעדת RDB שבבעלותו נפתחה השבוע להרצה

תקופת ההמתנה שנמשכה יותר מדי זמן הגיעה לסיומה. רונן דברת בלוך חוזר לתל אביב. מסעדת RDB', שנושאת את ראשי התיבות של שמו נפתחה להרצה. דברת בלוך לא חוזר רק לעיר, אלא ממש לשכונה ואפילו לרחוב של "ארטישוק". המסעדה החדשה נפתחה גם היא במונטיפיורי, במקום בו שכנה מסעדת "מיקה".

הלקוחות של מיקה שרון יתקשו לזהות את המקום שעבר גילוח וכעת מחולק לשני חללים נפרדים: הבר שמעוצב כמו סלון יוקרתי משנות ה-70 עם ספות עור וכורסאות מפנקות והמסעדה עצמה שמעוטרת בתאים פרטיים צבועים בסגול.
"זה המקום שלי", מצהיר דברת בלוך, "מי שמכיר את פועלי יודע למה אני מסוגל ומי שלא, מוזמן לבוא ולהתרשם. לבר יהיה תפריט אוכל שונה של מנות קטנות שנעים לנשנש על יד הדרינק, תפריט האלכוהול עצמו יהיה ברמה מאוד גבוהה, אפילו את הרכזים, הסירופים ותמציות עשבי תיבול להכנת הקוקטיילים השונים אנחנו רוקחים בעצמינו".

דברת בלוך מבטיח מטבח יצירתי: "אני פשוט אעשה ככל העולה על רוחי, ולא מחויב לשום כללי משחק. לפעמים סועדים אומרים לי שהפרודוקט הזה לא הולך עם התבלין ההוא, ואני עונה להם שזאת דרך חדשה שאני מנסה להתוות. אני מנסה לעקוץ אותם, אבל למרות כל זה אני עדיין מכבד את הלקוח, אם הסועד למשל יחליט שעל יד המנה הספציפית נורא מתחשק לו סלט עגבניות, נכין לו סלט בלי בעיות. אמנם עם הטאץ' שלנו, אבל הלקוח תמיד צודק".

דברת בלוך מנסה לתת חוויה מושלמת ובעקבות מחלת הצליאק שגילו אצל ביתו הקטנה ובעקבותיה גם הוא אובחן כחולה במחלה תהיה המסעדה קשובה לצרכי הלקוחות: "לא בניתי תפריט מיוחד , אבל כן, כל מלצר יודע להסביר באיזו מנה אין גלוטן ובאיזו מנה יש סוכר, אנחנו מנסים לא להתעלם מאף מגזר וקשובים לדרישות של כל אחד".

המסעדה נפתחה רק לפני שבוע ובינתיים בתפריט הזמני אפשר למצוא פילה ברבוניה על מצע בריוש קונפי שום ומרווה ב-55 שקל, או קוקי סן ז'אק עם פירה כרובית ב-65 שקל. חובבי הבשר ישמחו לטעום צלעות טלה עם גזרים מקורמלים וראגו של דלעת ב-170 שקל או פילה עגל עם פטריות מורל בחמאה לבנה ב-160 שקל.

RDB- רח' מונטיפיורי 27 ת"א. טלפון: 03-6297150. החל ממוצ:ש הקרוב תפעל המסעדה שבעה ימים בשבוע מהשעה 12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully