וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל לא קובע

רותם דרוב

28.5.2008 / 16:42

ב"פרידה קאלו" החדשה שתפתח מחר בלילינבלום התל אביבי לא מאמינים במנות עיקריות, וממש רוצים לעשות לכם שמח

המבנה המיוחד ברחוב לילינבלום 43 ,ממש על פינת אלנבי איכלס בעבר כמה וכמה מקומות, נזכיר רק את הביסטרו "רני" ואת הבר "מאדאם" ששימש מוקד עלייה לרגל של עיתונאים אחרי יום עבודה. מחר (יום ה') תפתח במקום המסעדה "פרידה קאלו".

את המקום פתחו שלושה חברי ילדות מגיל 12 עוד מהשכונה במכבים-רעות אופיר בן צבי שיהיה אחראי על הצד הקנייני, אורן מלכה – מנהל המסעדה ויואב בלימן השף, בוגר כתית: "התחלתי לעבוד בכתית לפני 6 שנים. שבוע אחרי אורן הגיע להיות מלצר ובזמן שהיינו שוטפים כלים ומפלשים כוסות יין רקמנו את החלום שלנו, לפתוח מסעדה שתהווה מפלט לחיי הלילה ותשדר חום צבעוניות וסקסיות, בחרנו בשם של הציירת פרידה קאלו משום שהוא בא לתת ביטוי לאוכל הלטיני שיוביל את הקו הקולינרי של המסעדה, וגם משום שחייה היו כה צבעוניים וסקסיים שזה בדיוק מה שאנחנו מייחלים למסעדה שלנו"

המקום מחולק לשלושה חללים: בר אובאלי, חדר פנימי שבעתיד יתחם לחדר פרטי וחצר צבועה בלבן. התפריט מחולק לארבע: צומח, ים, בשר ומנות אחרונות. 16 מנות בתפריט, ואף לא עיקרית אחת: "מנות עיקריות הן גדולות ואנחנו לא רוצים שתהיה התחייבות למנה אחת.". יחד עם זאת בלימן שב ומדגיש שלא מדובר במאזטים: "במאזט אני לא יכול לתת עושר של טעמים וצבעים, המנה קטנה מידי".

אפשר למצוא מנת סלק וגבינה כחולה ב-33 שקל, קדאיף ממולא בגבינת עזים ופלפל קלוי ב-35 שקל, בתחום הים והדגים אפשר למצוא סביצ'ה ריברה- קוביות דג ים טריות עם בצלצלי שאלוט כבושים ב-45 שקל. יש גם שתי צלעות טלה על פירה של שעועית שחורה ב-53 שקל וקרפצ'יו ב-42 שקל, באגף המתוקים מתגאים ב"פרידה קאלו" ב קלפוטי דובדבנים ופיסטוק או וולקנו שוקולד מריר – כל המנות האחרונות ב-29 שקל.

פרידה קאלו – לילינבלום 43 טלפון: 03-5660481. פתוח כל השבוע מ-19:00 עד –4:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully