וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מקומות מסקרנים נפתחו באבן גבירול

רותם דרוב

29.5.2008 / 1:35

הגלידריה החדשה דיפ איט והמעדניה של ורדה משוק הכרמל הגיעו לצפון אבן גבירול בתל אביב. שווה לעבוד בוואלה!

שני מקומות חדשים עתידים להיפתח בצפון אבן גבירול בת"א: האחד מוסד וותיק שמשנה לוקיישן ומשתדרג, והשני רעיון יצירתי שירענן את הקיץ.

Deep it הוא פרי יצירתו של רענן בן עמי שבאמתחתו עבר עשיר כשף של תנובה, ומשרד החוץ בירושלים, וגם השף הראשי של "מקס ברנר" ויש לו נסיון עבר עשיר בתחום המתוק. המקום יציע ליד גלידה סטנדרטית, גם שלגונים בטעמים שונים, ללא ציפוי וכאן אתם נכנסים לתמונה ותוכלו לבחור את הציפוי המועדף עליכם.

בן עמי גורס שהמקום מיועד לילדים וילדים בנפשם: "הדלפק נבנה בגובה נמוך מאוד כדי שהילדים יוכלו לצפות בתהליך, והכל נורא צבעוני ועשיר, יהיו לנו שלגונים ללא ציפוי במגוון טעמים כמו שוקולד, וניל, קרמל, פקאן ועוד ויהיה אפשר לטבול אותם בשוקולד לבן, חלב או מריר וגם בציפוי פירות כמו פסיפלורה ותות, לאחר כל ההרכבה הזאת אפשר לטבול את הכל בפעם השניה ואז לצפות בביסקוויטים, פקאן מסוכר סוכריות ועוד. מחיר של שלגון ינוע בין 10 ל-17 שקל.

.
כמה חנויות צפונה יותר צפויה להיפתח בסוף השבוע מעדניית גורמה של גבינות ,דגים מעושנים ויינות. המקום של ורדה הוא מוסד ותיק בשוק הכרמל שהצין ללוקיישן המפונפן של צפון העיר. אריה הרשקוביץ פתח לפני 40 שנה דוכן גבינות ודגים מעושנים בשוק הכרמל, זה היה מיד עם שחרורו מהצבא: "את האמת, נמאס לי משוק הכרמל, מהדוחק הלכלוך וההמולה, היה לי חלום לפתוח מעדניית בוטיק פה בצפון ת"א לאחר שהבנתי אט אט שהמון לקוחות שלי מגיעים לשוק הכרמל מהאזור הזה, אספתי מאות טלפונים של לקוחות קבועים וכולם יקבלו ממני שיחת טלפון בימים הקרובים, אני כבר לא חושש לפרנסה כמו פעם, גידלנו ילדים לתפארת ולא צריכים לדאוג לפרנס אותם, עכשיו אני פה בשביל הכיף"

מייד בכניסה למעדנייה נתקלים בכיכר פרמז'ן במשקל של 35 קילו, המקרר מכיל גבינות מכל העולם וכמובן גבינות ממחלבות בוטיק מקומיות כמו המחלבה של מש' זייד בקרית טבעון. הרשקוביץ סייר להנאתו ברחבי הארץ ואסף ריבות מתוצרת ביתית, שמני זית שונים ועוד, במקום ניתן לרכוש גם יינות של יקבי בוטיק ישראלים כמו אמפורה, וססלוב.

דיפ איט: אבן גבירול 142. טל' 5465414. פתוח: א'-ה' 10:00-1:00, ו' 8:00-16:00, שבת 20:00-1:00.
המקום של ורדה- אבן גבירול 158 תל אביב. טל' להזמנות 03 -5178915

  • עוד באותו נושא:
  • שוק הכרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully