וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקנו

עדי דברת

30.5.2008 / 10:35

רשת ארקפה במגעים לפתיחת סניפים בארה"ב עם שותף מקומי. מתכננת לפתוח בתחילה 10-5 סניפים בחוף המערבי

אותו גורם אמר ל-TheMarker כי ההשקעה המתוכננת של ארקפה בארצות הברית עומדת על מיליונים אחדים של דולרים. בכוונת הרשת לפתוח בשלב הראשוני בין חמישה לעשרה סניפים בחוף המערבי של ארצות הברית ולאחר מכן לפתוח סניפים נוספים ברחבי המדינה.

לדבריו, הנהלת הרשת אף נסעה לאריזונה ונפגשה שם עם בעלי החברה שהציגו בפניהם את פועלם ואת הפוטנציאל שיש בשיתוף פעולה בין השניים. חברת Seacret ממוקמת בפיניקס, במדינת אריזונה ומייצרת ומשווקת מוצרי ים המלח בעולם.

זאת אינה הפעם הראשונה בה בוחנת רשת ארקפה את האופציה לפתיחת סניפים בארצות הברית. בעבר ניסתה הרשת ארקפה למצוא משקיעים בארה"ב שייפתחו עימה סניפים בניו יורק - אך בסופו של דבר תוכנית ההתרחבות לא יצאה לפועל. בפריז מחזיקה הרשת שני סניפים במתחם גלרי לאפייט - כאשר אחד מהם ממוקם בתוך הכולבו היוקרתי.

רשת בתי הקפה ארומה ישראל - הנמצאת בבעלות יריב שפע, אחיו של סער שפע בעלי ארומה תל אביב - כבר ביצעה את היציאה לניו יורק. הרשת פתחה לפני יותר משנתיים סניף במנהטן, ולפני כשנה פתחה סניף בטורונטו. לדברי נועם ברמן, סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל, ההצלחה בחו"ל גדולה: "מסתבר שגם הניו יורקרים וגם הקנדים אוהבים את הקונספט של ארומה. מבקרים בכל סניף למעלה מאלף איש ביום. ארומה ישראל מתכוונת להמשיך ולהתרחב בחו"ל".

במקביל, מתקדמת עסקת ארקפה-קפהנטו. כפי שנחשף ב-TheMarker - לפני כשלושה חודשים החלו מגעים בין רשת
רשת בתי הקפה ארקפה מנהלת מגעים לפתיחת סניפים בארצות הברית. המגעים לשיתוף פעולה מתנהלים מול הבעלים של חברת קוסמטיקה באריזונה בשם Seacret - כך אמר ל-TheMarker מקורב לעסקה.

ארקפה לרכישת רשת קפהנטו, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים חיים מלכה ושלמה אברס. לפני כחודשיים אף עברו המגעים לשלב הבא והרשתות החלו בבדיקת נאותות, במהלכה בחנה ארקפה את מסמכיה של קפהנטו.

רשת ארקפה נמצאת בבעלות משפחת שמר, ומונה 31 סניפים של בתי קפה וכן שלוש מסעדות של הרשת האיטלקית ג'ויה.

מרשת ארקפה סירבו להגיב לידיעה. נציגה של SEACRET בישראל הכחיש את הידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully