וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ על החוף

רותם דרוב

5.6.2008 / 1:59

מתחם חוף הצוק הדרומי שופץ ובמקום מופעלת מסעדת מונה ביץ', מצד אחד לאונג' למתרחצים ומצד שני מסעדת חוף עליזה

מתחם חוף הצוק הדרומי, שקרוב לסי אנד סאן, השתפץ והשתדרג ונקרא כעת מונה ביץ'. את המקום פתח הראל בלו, מסעדן משופשף במתחם המפונפן של צפון תל אביב, שמפעיל גם את מסעדת סיטארה ומאפיית הבוטיק הצמודה אליה בלינה שתיהן במתחם סי אנד סאן.

מתחם החוף שופץ לחלוטין וחולק לשני חלקים: על קו המים נבנתה מערכת של דק עץ המובילה למיטות שיזוף, ואילו על המרפסת העליונה נפתחה מסעדת חוף. הרעיון של הראל בלו היה לשלב בין חוף הים ללאונג': "אפשר לבוא לפה גם עם בגד ים וגם עם ג'ינס, כדי לשבת על המרפסת. המטרה שלי היא להיות מסעדת החוף הטובה ביותר בתל אביב מבחינת אוכל, שרות, חוויה ומוסיקה"

בלו גאה בתפריט של מונה ביץ': "הכל אצלנו נעשה במקום, אפילו החומוס. את הבשר לקבבים ולהמבורגר אנחנו טוחנים פה, בהרבה מסעדות חוף מגישים את האוכל בכלים חד פעמיים,לא אצלנו. גם אם הלקוח משתזף על החוף הוא יקבל שרות מלא בדיוק כמו במסעדה".

בתפריט מגוון של טאפסים כמו מאטיאס, בולגרית, איקרא ביתית או חצי קלוי בטחינה שמחירם בין 20 ל-26 שקל. למנות עיקריות אפשר להזמין קבב טלה שמוגש עם צ'יפס וסלט ירוק במחיר 46 שקל, או קלאמרי מטוגן ב-69 שקל. במקום יש גם מגוון של מרגריטות ב-38 שקל ומבחר נאה למזיגה של בירות כמו סטלה וווינשטפן.

מונה ביץ'- חוף הצוק הדרומי . פתוח כל יום מ - 7:00 עד אחרון הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully