וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפא גנוב

קליה מור

28.6.2008 / 3:41

למרות המלנכוליה, הצליח המשלוח מ- Papa's לקבל תגובות חיוביות: הפיצה אמנם הגיעה קרה מדי, אך הסלט הטרי והפסטה המעולה פיצו בהחלט

מורן ורון מגיעים אלי במצב רוח שפוף, כל אחד וסיבותיו הוא. אני, נאמנה למקצוע העיתונות, ממהרת לשקף את המציאות ומשתופפת גם אני. "די, תפסיקי", אומר לי רון, "את לא נחשבת. קל להוציא אותך מהבאסה". "זה ממש לא נכון", אני מתמרמרת בעוד הוא פוצח בניסיונות הצחקה. אני מתאמצת לשמור על פרצוף חמוץ ועושה עבודה לא רעה. "יש לך פוטנציאל למצב רוח מעולה, את סתם מתנגדת". שיהיה.

אני מביאה בקבוק יין ומוזגת. "הסיפורים על היין כל פעם נכונים, אם כך", רון מרוצה, "יש אמת בפרסום". "ברור", אני מזדעזעת מהניסיון לערער על אמינותי.

אנחנו מנסים להזמין מבאבא שרימפס, אבל הם מסרבים לטפל בנו בתואנה של עומס עבודה כבד. אפילו מורן, שבכל קצוות תבל לא מערערים על יכולתה לנהל משא ומתן קשוח, ושההודים הדביקו לה את הכינוי הבלתי נשכח "מאדאם בוס", נכשלת במשימה. בצר לנו אנו מנסים אבא אחר - את מסעדת פאפאס, שהחליפה את ביג מאמא בכרם התימנים ומגישה אף היא פיצות ופסטות לרוב. בתום דיון סוער מוזמנים סלט ירקות שוק עם גבינת פטה (34 שקל), קלמרי מטוגן עם מטבל איולי חריף (34 שקל), פיצה פטריות עם בייקון (42 שקל) ושרימפס בספגטי אלי אוליו חריף עם שקדים (48 שקל).

"טוב, אין ספק שמדובר באירוע מלנכולי לייט", מסכם רון את המפגש שלנו בטרם עת כשאני מתיישבת בכורסה אחרי ששמתי דיסק נוגה. "השאלה היא אם המוזיקה הכתיבה את האווירה או שאווירת האירוע הכתיבה את המוזיקה".

סוף למלנכוליה

בעוד אנחנו מתבוססים במלנכוליות בריאה מגיע האוכל. אנחנו מחליטים לפתוח בפיצה כדי שלא תתקרר, אך למרבה האכזבה היא כבר קרה לחלוטין. ודווקא יש לה פוטנציאל, בייחוד לאוהבי הפיצות הדקות. התוספות נדיבות וטריות והגבינה והרוטב בכמות הנכונה. חבל. אנחנו ממשיכים לקלמרי, גם הוא לא בדיוק מלהיב ברכרוכיותו. "מי המפגר שמזמין קלמרי מטוגן בטייק אוויי?", זועמת מורן. "אנחנו", אנחנו עונים. "אז אנחנו מפגרים". ההמשך, תודה לאל, הרבה יותר טוב. הסלט מתגלה כמוצלח ביותר, ירקותיו טריים כהוגן והוא מלא טעם וריח, והפסטה מעולה גם היא, ונספרו בתוכה לפחות עשרה שרימפסים שמנמנים וורדרדים.


למרות שכולנו מרוצים בתום הסעודה, אווירת הנכאים נשמרת. אחרי דירוג מנומנם של המזון (6.5 לפיצה, 6 לקלמארי, 8.5 לסלט ו-8.5 לפסטה, אם תהיתם), השיחה מקרטעת לה בעצלתיים, למורת רוחה של מורן, שמקפידה לומר כל כמה דקות שמזל שהיא כאן כדי להעלות את רמת האינטלקט. אחר כך, כדי לחדד את הנקודה, היא גם עוברת חדר כדי להסתודד בטלפון עם איזה אסטרופיזיקאי בשם אסף. "שמת לב שאסף זה ראשי תיבות של אסטרופיזיקאי?", רון ממשיך לנסות. חייבים להעריך אותו על המאמץ. "טוב די, רונצ'וק, לפעמים צריך לדעת לוותר. לאכול ולשתות ולחכות שזה יעבור". "ולפעמים", הוא עונה, "צריך בסך הכל להחליף דיסק".

Pappa's. הלל הזקן 12 תל אביב. טל' 5107373. משלוחים: כל השבוע 12:00- 1:00.

בקטנה

שירות: לבבי

זמנים: עד שעה

אריזה: קופסאות פלסטיק סטנדרטיות

בעד: מנות נדיבות וטריות

נגד: פיצה קרה היא צרה צרורה

תמורה לכסף: כנראה

שורה תחתונה: אבא, אל תטיף. תאכיל

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully