וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאפאס ופסטה יד ביד?

רותם דרוב

13.7.2008 / 16:16

מסעדת מויה בפתח תקווה מציעה לסועדים מנות של טאפאס ולצידן את מיטב המטבח האיטלקי

מסעדת מויה, שנפתחה לאחרונה במתחם יכין בפתח תקווה מנסה להציע חוויה קצת שונה מזו שמציעות רשתות האוכל הגדולות שלצידה. המטבח משלב מנות טאפאס ואוכל איטלקי. את המקום פתחו האחים רונן ואלון מלינגר, הבעלים של "אויאמה" היפנית.

רונן מלינגר מציג חזון בלתי מתפשר: "אנחנו ממשיכים בגדול את הקונספט של 'אויאמה'. המטבחים כמובן שונים אבל המטרה היא להיות המקומות היחידים שפתוחים בשבת ולא מתפשרים על חומרי גלם".

הוא מתייחס לשילוב בין הטאפאס לפסטה: "לקחנו שני מטבחים טובים, האחד שכבר הוכיח את עצמו בקרב הקהל הישראלי, והשני שמתחיל לצבור פופולריות, ושילבנו ביניהם. הסועדים יכולים להרכיב לעצמם ארוחת טאפאס עם מגוון מנות רחב, או להשתמש בתפריט הספרדי בתור מנות פתיחה ולאחר מכן להזמין מנה עיקרית מתוך התפריט האיטלקי"

בתפריט הטאפאס אפשר למצוא שרימפס בציפוי קדאיף עם רוטב גוואקמולי ב-13 שקל, או פרוסות סינטה צרובות בציפוי פלפל שחור ב-16 שקל. חובבי אוכל איטלקי יוכלו להזמין פיצות בשני גדלים, נציין לדוגמא את המולטו קארנה - פיצה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, סלמי איטלקי, נקניקייה איטלקית וצ'ילי חריף במחיר של 43 שקל, או 73 שקל בהתאם לגודל.

"מויה" מציעה גם מיקס פירות ים - שרימפס קלמארי ומולים ברוטב של חמאה, שום ויין לבן ב-62 שקל. ואת הגרון אפשר להרטיב בבירה סן מיגל ספרדית בשלושה גדלים, במחיר 12-24 שקל. בין השעות 12:00 ל-16:00 מציעים ב"מויה" 15% הנחה על כל התפריט והמשקאות.

Moya – יכין סנטר. יצחק רבין 17 פתח תקווה
שעות פתיחה: א'-ש' 12:00-24:00
טלפון: 03-9191581



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully