וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמינים

ניב הדס

21.7.2008 / 14:55

האריזה

העובדה שאי אפשר לנתק את האלמנט האסתטי מאוכל יפני באה לכדי ביטוי באריזה של סאקורה: הסושי מונח באלגנטיות בצלחת יפה ומיוחדת; המרק מחולק לשתי קופסאות שונות, לנוזל ולתכולה, ואפילו הסויה נשלחה בבקבוק של חזיר חמוד. חבל רק שלקח למשלוח שעה וחצי להגיע

ראשונה

סלט שעועית ירוקה ברוטב שומשום שהזכיר מאוד טחינה, 14 שקל. מנה טובה, קלה, מעוררת וזולה מאוד ביחס לתמורה. ויופי של דרך לפתוח ארוחה

מרק

מרק סובה ירקות, 40 שקל. סובה היא אטריה עשויה כוסמת, מאוד בריאה, טעימה ומתאימה למרק, שכן היא אינה מתכווצ'צ'ת ונשארת זקורה, איתנה ובמצב הצבירה המקורי שלה גם אחרי שהייה ממושכת בנוזל. בנוסף לאטריות קיבלנו עם המרק ירקות בטמפורה, בצל ירוק ואצות, שהשתלבו טוב עם הציר, שהיה קצת תפל.

השיחוק

גיוזה עוף וחזיר מעורב, בתוספת אורז מאודה, 65 שקל. ההצלחה של ההזמנה, ללא ספק. אווריריות, עם מינון נכון בין בצק לבשר הקצוץ, ועם רוטב מתקתק שמרים את האווירה של כל הסיפור. רק נציין שבמקור רצינו להזמין את הגיוזה ירקות המצוינת של סאקורה, אולם למרבה הצער היא אזלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סושי

קומבינציית סושי, 65 שקל. יעילה ומגוונת למדי - 2 חתיכות ניגירי ו-6 חתיכות של מאקי, שלא לדבר על בקבוקוני הסויה. לא נרשמה התבלטות מיוחדת של דג זה או אחר, כי אם הצלחה סולידית רבתי.

האכזבה

אודון ירקות ועוף, 65 שקלים. מנה יקרה בכל קנה מידה. אטריות אודון הן אטריות קמח ומים איכותיות אהובות מאוד. למרות שאנחנו לוקחים בחשבון שהן מיוצרות על ידי המסעדה עצמה, עדיין מדובר בתמחור גבוה של מנה שבסך הכל מכילה עוף, אטריות וירקות. ומילא המחיר, המנה עצמה לא היתה מאוד מוצלחת. רוטב מתקתק ופלפלי מדי, שהעיב על המרכיבים.

פספוס

יכול להיות שתפסנו את סאקורה ביום רע. יכול להיות שהזמנו מנות לא נכונות ויכול גם להיות שבלוטות הטעם שלנו משובשות, אבל בכל זאת, מארוחה שעלתה 244 שקלים לפני טיפ, ציפינו ליותר. זה נכון שאף מנה למעט האטריות אודון לא היתה לא טעימה (תראו איך לא נגענו בה), אבל מצד שני גם אף מנה, אפילו לא הגיוזה שהיתה טובה מאוד, לא הרימה את האווירה כמו שהיינו מצפים מארוחה בתמחור כזה ועם כזה מוניטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully