וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלוח של "קופי בר" קלקל לנו את מסעדת הבית

האחים הדס

28.7.2008 / 17:01

בשביל האחים הדס הזמנה מ"קופי בר", משולה לארוחה אצל ההורים. לכן הם לא חשבו להקדיש לכך מדור. יום אחד ההזמנה הגיעה באיחור של שעה ו-45 דקות. הפי אנד ופיצוי? תשכחו מזה

יש משהו קצת לא הוגן בלכתוב ביקורת על מקום שעמד לצדך כל החיים, על סמך מדגם מייצג של שני משלוחים בלבד. ובכל זאת, כאשר המקום הזה הוא קופי בר, מסעדה שזוכה לפרגון חסר תקדים, מצד הקהל, המילייה הקולינארי והברנז'ה גם יחד, נדלקת נורה מהסיבה הפשוטה ששתי שגיאות רצופות עבורם הוא אירוע תקדימי.

עם כל הכבוד לפופולאריות של בראסרי, קופי בר היתה ונשארה עבורנו בסיס האם. היא פחות תזזיתית, רוחשת וסקסית, אבל התפריט בה תמיד ידע לשמור על יציבות לצד גיוון, ולספק את הצרכים של כולם על הצד הטוב ביותר. יתרה מזאת, חטיבת המשלוחים של המקום היא אחד הבאנקרים היחידים בעיר -האריזה תמיד מוקפדת, מצב הצבירה של האוכל נשמר כראוי, הספשלים תמיד מעניינים ואפילו המחירים, בהנחה שהחלטנו לפנק עצמנו, אינם נוראיים. והנה קרה מקרה. ועוד אחד, ולא סתם שני מקרים, אלא גם כאלו שלא טופלו כמו שצריך, ובוודאי לא כמו שהיית מצפה ממוסד שקנאי לשמו כמו קופי בר.

היה זה יום רביעי בצהריים לפני שבועיים, כאשר חשקה נפשנו במשרדי וואלה! - לקוחות קבועים - בהמבורגר, פסטה, מרק, כבד עוף עם פירה וסלט קפרזה. ההזמנה בוצעה במהירות, אולם בניגוד ליעילות שבה נלקחה, היא בוששה להגיע. ובוששה. והמשיכה לבושש במשך שעה ו-45 דקות, וזאת בלי שנמסר לנו מלכתחילה על ידי מישהו מידע לגבי זמן ההגעה הצפוי (מה שגרם לנו להניח שמדובר בסטנדרט שעומד על שעה בלבד). האוכל הגיע, כצפוי מאוכל ששהה זמן רב בדרכים, קר, גם אם טעים בדרכו. לאחר טלפון מנומס לאחראים, בה הסברנו שאנו לקוחות קבועים שלא רגילים לכאלה איחורים ולכזו טמפרטורת מזון, נמסר לנו כי ההזמנה הבאה שנבצע מהמקום, תהיה על חשבונם. מרוצים עד הגג חזרנו לעבודה וכבר זממנו על ההזמנה הבאה.

איך מחלקים מנה אחת לשישה אנשים?

שבוע עבר וביום רביעי שעבר הוחלט לגבות את החוב. אלא שבשיחת הטלפון עם שירות המשלוחים הובהר לנו כי נפלה אי-הבנה ומדיניות החברה במקרים שכאלה היא לפצות את המזמין בעבור מנה אחת בלבד. העובדה ששישה אנשים אכלו אוכל קר לא עמדה בקנה אחד עם המדיניות - מושג שכנגדו אין לך בדיוק מה לומר - של המסעדה, וכך יצא ששבוע אחרי ששילמנו במיטב כספנו בעבור אוכל קר שהגיע באיחור, לא זכינו לפיצוי שחשנו שהגיע לנו (מי מאיתנו אמור לקבל את המנה בחינם? ואיך בדיוק יתבצע החילוק המיועד בשש?). חפויי ראש קיבלנו את השקיות המהודרות שמבטיחות הרבה, אולם פעם נוספת נכונה לנו אכזבה - ההמבורגרים הגיעו ללא לחמניות ורטבים. טלפון זריז למסעדה, בשלב הזה הוא כבר בספיד-דייל שלנו - זכה למענה הלקוני "אז אתם רוצים שאני אשלח עכשיו מישהו עם לחמניות ורטבים?", והוחלט בעקבותיו לסיים, לפחות לעת עתה את ההתקשרות.

כשועלי משלוחים וותיקים למדנו שהדבר המסוכן ביותר עבור מסעדה הוא לקוח מאוכזב, והדרך לפצות לקוח היא תמיד פשוטה מהצפוי. היא ממש לא חייבת להגיע בדמות ארוחה שלמה על חשבון הבית, אלא יכולה גם להגיע כמנה ראשונה, קינוח, או סתם בקבוק שתיה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בארוחה שהיא לכשעצמה פיצוי עבור לקוח שאינו מרוצה, אלא שרף המינימום במקרה הזה הוא הרבה יותר נמוך; רף המינימום עמד על כך שבהזמנה של הלקוחות הלא מרוצים מהשבוע שעבר תגיע בשלמותה, גם אם זה אומר שצריך להיות בנאדם שמוודא שההמבורגר נשלח עם לחמניות ורטבים.

יכול להיות שההקמה של הוטל מונטיפיורי, המיזם החדש של פרנסי הקופי בר, דורש מהם זמן ומשאבים שגורעים מהפעילות של שאר המסעדות . אלא שאת הלקוח ההדיוט, זה שמשאיר 50 שקל יותר ממה שיש לו, כי הוא סומך על טיב האוכל והשירות, זה לא ממש אמור לעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully