וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשניקו תתחיל לאכול

רותם דרוב

30.7.2008 / 16:52

תוסר הקללה מהפינה של שדרות רוטשילד ומרמורק. השף קונדיטורית שעיצבה את תפריט הקינוחים של הג'ירף, פתחה מקום שמתמחה במנות אחרונות

בפינה חסרת המזל של שדרות רוטשילד ומרמורק נפתח השבוע- "ניקו". את המקום פתחו יוצאות השף קונדיטורית נאווה בן יקיר, שעיצבה את תפריט הקינוחים של "ג'ירף", ושותפתה אסנת ליאני, גם היא יוצאת המקום ונראה שהפעם המזל של הפינה הולך להשתנות: המבנה שופץ והאחים ירזין יפתחו במרפסת הצמודה סניף נוסף של "טוני ווספה", הפיצרייה האהובה מצפון דיזנגוף.

במבט ראשון התפריט של "ניקו" מבלבל. מבחר צנוע של מנות פתיחה, כמה סלטים, מספר קטן של מנות עיקריות ותפריט קינוחים מדהים כמיטב המסורת של "ג'ירף": "המטרה שלנו היא להגיש קינוחים שהלקוח ימצא במסעדות גורמה", אומרת אסנת ליאני, "בדרך כלל אי אפשר להיכנס למסעדה ולהזמין רק קפה וקינוח, אצלנו זה אפשרי, אנחנו מנסים באמצעות זה לפנות לחתך קהל רחב יותר, תפריט האוכל בכוונה מהודק וממוקד, יש לנו פנטזיה שאנשים יבואו לשבת על הבר ויתענגו על קוקטייל עדין או כוס יין עם קינוח."

המרפסת של ניקו פונה לרוטשילד, ובתוך בית הקפה ישנו בר ארוך ושולחנות עם כורסאות. כהכנה למתוקים אפשר לדגום מנות ראשונות כמו ברוסקטה פרשוטו – גבינת מסקרפונה מתובלת באורגאנו, אגסים ופרשוטו מתובל בשמן כמהין ב-43 שקל, לעיקרית אפשר להזמין קציצות בורי ולוקוס עם אורז בסמטי ואצות וואקמה שיוגשו בליווי רוטב יוגורט עירית וחרדל ב-73 שקל, אבל הקינוחים, כמו שאמרנו, הם העיקר.

בתקופת ההרצה יהיה מחיר הקינוחים אחיד - 35 שקל. אפשר להתענג על טארטלט שוקולד חם עם אגס מבושל ביין, שמונח על מצע של גרניטה קסיס , או טרמיסו – קרנץ' אגוזים שוקולד ומוס מסקרפונה שיגיע עם מרשמלו שמוכן גם הוא בקונדיטוריה שמאכלסת את כל קומת המרתף וגם ג'לי אגסים - ג'לי ליקר אגסים עם אגסים מקורמלים וכיפת וניל.


ניקו –רוטשילד 142 פינת מרמורק. טלפון 03-5600874. שעות הפתיחה לאחר תקופת ההרצה שתסתיים עוד שבוע: א'-ש' 08:00-24:00. בינתיים המקום פתוח רק מ-18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully