וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי june

רותם דרוב

31.7.2008 / 0:41

מיוחד לשומרי כשרות בווקאנס: June, מסעדה צרפתית-איטלקית כשרה עם מחירים שפויים ושף שהספיק לעבור באורקה וטצה דורו

גל התיירים מצרפת שנשטף על חופי תל אביב מדי קיץ מביא איתו גם יוזמות קולינריות מעניינות. June היא מסעדה צרפתית –איטלקית שנפתחה ברחוב בן יהודה פינת מנדלי מוכר ספרים בתל אביב על ידי לודוויג אבוטבול ,עולה חדש מצרפת (כבר 3 שנים בארץ) שבבעלותו כמה וכמה מסעדות ומועדונים בפאריס, ובזמן שהוא כאן, עוסק גם ביבוא Dj's מעיר האורות היישר למסיבות של תל אביב.

מדובר בניסיון הראשון של אבוטבול בעסקי המסעדנות המקומיים: "בחרתי לפתוח מקום שהולך על הקו של אוכל צרפתי ואיטלקי, מהסיבה הפשוטה, אני צרפתי שאוהב לאכול איטלקי, הכרתי את השף שלום לנציאנו שעבד באורקה ובתור סו שף בטצה דורו והחלטתי לתת לו להיות אחראי על המטבח". לשאלה למה בחר דווקא בשם june עונה אבוטבול: "פתחנו את המקום ביוני, וזהו גם שמה של הבת שלי, ככה שהרגיש לי טבעי לבחור בשם הזה"

המחירים ב-June שפויים- "כי לא חוכמה לפתוח מסעדה שתישאר ריקה" אומר אבוטבול. למנה ראשונה אפשר לטעום רול סלמון - פרוסות סלמון ממולאות בגבינת עזים ב-34 שקל ולמנה עיקרית יש פילה דג בחמאת עגבניות מיובשות, על פסטת פפרדלה ברוטב קרם קוקוס וקארי ב-65 שקל. באגף הפסטות יש גם לזניה צמחונית ב-48 שקל ומגוון של פסטות ברטבים של שמנת פיטריות, אליאולי, ועגבניות בטווח מחירים שנעים בין 38 ל-42 שקל. מחירן של המנות האחרונות אחיד: ואפשר למצוא במקום קונסומה פירות ופנה קוטה ב-28 שקל.

כמו כל מסעדה צרפתית שמכבדת את עצמהjune פתוחה לקהל הסועדים בשתי משמרות של צהריים וערב.

June –בן יהודה 64 תל אביב. טלפון – 03-5298665. שעות פתיחה א'-ה' 12:00-15:00, 19:00-1:00, ו' 11:00-16:00. המקום כשר בהשגחת הרבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully